A Disney Studió 2019-ben döntött úgy, hogy ideje a Star Wars univerzumban is elkezdeni az érzékenyítést, ezért a Star Wars IX. – Skywalker kora című űrmeséjének végére beszúrt egy pár másodperces leszbikus csókjelenetet – írja a Ripost.
Egyedül Szingapúrban döntöttek úgy, hogy kivágják az ominózus jelenetet.
A távol-keleti törpeállamban ugyanis minden LMBTQ-tartalom automatikusan 18-as karikát kap.
Mivel a Disney üzletpolitikájának alapja a családi mozizás (egyedülállók és párok helyett legalább háromtagú családokat csábítanak jegyvásárlásra), úgy döntöttek, inkább kivágják a veszélyeztető jelenetet (bevételkieséstől tartottak), és eleve úgy küldik az alkotást a szingapúri mozikba. A korhatárbizottság PG13-as (13 éves kortól, szülői felügyelettel megtekinthető) besorolást adott rá, ugyanakkor a terv működött: mintegy 4,46 millió dollárért (1,3 milliárd forint) váltottak jegyet a Star Wars-film leszbikus csók nélküli változatára Szingapúrban.
Vagyis, ha marad a jelenet, sokkal kevesebb pénzt kerestek volna, tehát ebben az esetben máris nem volt olyan fontos az érzékenyítés.
Mint ahogyan arra korábban már felhívtuk a figyelmet, néhány rövid év leforgása alatt odáig jutottunk, hogy
sok helyen már úgynevezett drag queenek járnak előadást tartani kisgyermekeknek arról, hogy miért is jó dolog a nemváltoztatás.
Gondolhatnánk, hogy ezek csak elszórt, egyedi esetek, azonban ez tévedés, hiszen mostanra rendszerszintű problémáról beszélhetünk. Az alábbi videón jól látszódik, hogyan érzékenyítenek a drag queenek:
A legnépszerűbb gyermekfilmeket gyártó Disney futószalagon termeli az olyan "filmeket", amelyek főszereplője meleg vagy transznemű. Gyakran a szülők sem tudják, hogy mire számítsanak, amikor moziba viszik a gyermeküket, mivel sok esetben valamelyik klasszikus Disney-film feldolgozásáról van szó, és csak közben derül ki, hogy valójában nem ártatlan mesét néznek, hanem LMBTQ-propagandát.
Nyugaton már teljesen hétköznapi az LMBTQ-propaganda megjelenése a médiában
Korábban arról is írtunk, hogy a nemrégiben Magyarországon is bemutatott Dzsungeltúra című családi vígjátékban most először a Disney egy nyíltan meleg kiemelt főkaraktert szerepeltet, ám a hollywoodi filmeket folyton felülvizsgáló baloldali LMBTQ-lobbiszervezet (GLAAD) szerint nem egyértelmű az utalás, a fiatalabb nézők nem fogják mind érteni, hogy homoszexualitásról van szó.
VAGYIS AZ LMBTQ-LOBBI SZERINT MÉG ERŐSEBB PROPAGANDA KELL.
Ugyanez volt az első Disney-nagyjátékfilm esetén, amelyben nyíltan meleg karakter szerepelt, a világ legnagyobb médiavállalata animációs filmekben már sokszor próbálkozott hasonlóval, és a jövőben is számos érzékenyítéses projekt készül. Persze ez nem csak rájuk jellemző. A világ legértékesebb vállalata, az Amazon egy új Hamupipőke-feldolgozást finanszíroz, amelyben a Tündérkeresztanyát Billy Porter fekete homoszexuális férfi alakítja majd. Nina West előadása a Disney Plus YouTube-csatornáján önmagáért beszél:
Nemcsak a filmekben jelenik meg az LMBTQ-propaganda, hanem a televízióban is egyre gyakrabban tűnik fel.
A Campbell Soup Company nevű amerikai élelmiszeripari cég például úgy reklámozta az egyik Star Wars-os tematikájú termékét, hogy a felvételen látható, legfeljebb 2–3 éves kisgyermeket az őt nevelő homoszexuális férfipár szórakoztatta az ebédlőasztalnál.
És ez csak néhány eset. Az Insider.com nemrég összeállított egy olyan adatbázist, amely segítségével nyomon lehet követni, hogy különböző csatornákon mely mesékben tűntek fel LMBTQ-karakterek. Ez alapján közel 260 LMBTQ-karakter szerepel animációs filmekben, és megjegyzik azt is, hogy az elmúlt időszakban egyre közvetlenebb és explicitebb a megjelenítésük.
A gyermekeknek szánt LMBTQ-propagandában a Cartoon Network áll az élen 19 ilyen karakterrel, de a Disney Channelen is 9 látható, míg a Nickelodeon műsoraiban 7-en szerepelnek.
Korábban arról is beszámoltunk, hogy a Magyarországon is elérhető
NICK JR. CSATORNA AZÚR CÍMŰ SOROZATÁNAK EGYIK EPIZÓDJÁBAN PEDIG AZ AMERIKAI TRANSZVESZTITA NINA WEST NÉPSZERŰSÍTI A PRIDE MELEGFELVONULÁST.
A nyilvános szereplésein rendszerint hivalkodó női ruhákban megjelenő férfi torz családképet dicsőít az általa előadott bizarr dalban.
A FILMEK, REKLÁMOK, SOROZATOK ÉS AZ ANIMÁCIÓS TARTALMAK MELLETT A GYERMEKEKNEK SZÁNT KÖNYVEKBEN IS EGYRE TÖBBSZÖR JELENIK MEG AZ ÉRZÉKENYÍTÉS A NEMVÁLTOZTATÁSRA.
A hamburgi székhelyű Migo kiadó, a közelmúltban elfogadott magyar gyermekvédelmi törvényre reagálva lefordította és ingyenesen elérhetővé tette online egy kiskorúaknak szóló LMBTQ-propagandakönyvük néhány fejezetét. A kiadvány szerint az ember a nemét maga választhatja.
Az alábbi videón jól látható, hogyan hat a kisgyermekekre az LMBTQ-propaganda. A kisgyermekek tudják mi a melegházasság, és van olyan kisfiú, aki szerint ez jó dolog:
Alábbi videón látszódik az ominózus Star Wars leszbikus csókjelenet: