Korábban már beszámoltunk róla, hogy világszerte informatikai hiba akadályozza repülőterek, vasutak, bankok és más rendszerek működését. Járatkésésekre, torlódásra és jelentősen megnövekedett várakozási időre kell számítani a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren is.
A dehli repülőtér 3-as terminálján egy férfi egy fehér tábla mellett áll, és kézzel frissíti az indulási időpontokat az utasok számára.
A légitársaságok világszerte kézzel írott jegyeket állítanak ki, mivel a globális informatikai kiesés következményei folytatódnak.
A Ryanair a Stansted repülőtéren állított ki ilyen módon jegyeket, miután nyomtatási problémák merültek fel. A Ryanair nem tudta automatikusan kiosztani az ülőhelyeket sem - manuálisan kellett kijelölni, hogy hol foglalnak helyet. Még a reptéri ételárusok is érintettek voltak - írja a Sky.
Korábban már beszámoltunk róla, hogy tömeges Microsoft-kiesés okozott káoszt világszerte. Járatokat állítottak le, tévécsatornák, repülőterek és bankok függesztették fel működésüket.
A hiba miatt az American Airlines is leállította járatait, egyes németországi kórházakban pedig műtéteket is törölni kellett az informatikai káosz miatt.
A londoni Luton repülőtér is arra kéri az utazókat, vegyék fel a légitársaságukkal a kapcsolatot utazás előtt.