A felmérésből azt is megtudhatjuk, hogy Magyarországon a felnőtt lakosság körében általában a nyugalomra és a biztonságra való törekvés a jellemző, és ezek az értékek még erősebben jelennek meg a nők körében. A férfiak ugyanakkor a karrierre és az anyagi jólétre fogékonyak inkább. A megkérdezett nők mintegy 85 százaléka számára fontosabb családja, mint önmaga, és ugyanilyen arányban vallják azt, hogy elsősorban "önmagukhoz szeretnének hűek maradni", nem pedig úgy élni, mint mások.
A pasik a jelenben élnek, a nők a jövőt tervezik
A férfiak saját bevallása szerint, inkább a jelenre összpontosítanak, míg a nők figyelme nagyobb arányban irányul a jövőre. A megkérdezett hölgyek mintegy fele állítja azt, hogy számára a vásárlás örömet jelent, ugyanakkor megközelítően 65 százalékuk ért egyet a fogyasztás csökkentésének szükségességével. Érdekes eredmény, hogy a megkérdezett nők 80 százaléka úgy gondolja, hogy "azt kell megvenni, amire szükség van", ez az eredmény a férfiaknál hasonló: csak 15 százalékuk állítja azt, hogy "azt kell megvenni, ami tetszik". Lényeges különbség a két nem között, hogy míg a férfiak 60 százaléka maga szereli az elromlott dolgokat, a nők körében csak 37 százalék vállalkozna erre, a többiek inkább megjavíttatják őket.
Minőség vagy a mennyiség
A férfiaknak 58 százaléka inkább a minőséget helyezi előtérbe, míg a nőknél kissé alacsonyabb, 50 százalék körüli ez az arány. A kutatás arra is kitért, hogyan képzelik el az emberek a jövő ideális italát, élelmiszerét és ruhaanyagát. A nők és férfiak közel azonos aránya szerint a jövő itala "megtízszerezi a szellemi képességeket". Érdekes, hogy a "széppé tevő italt" bár nagyobb arányban vennének hölgyek, mint férfiak, ez a nedűszempont a hölgyek esetében is az utolsó helyre szorult. A jövő ideális élelmiszere mindkét nem szerint "tartósítószert és adalékanyagot nem tartalmazó bioélelmiszer", az ideális ruhaanyag pedig gyűrhetetlen és vasalást sem igényel.