Divatvilági körökben ismert tény, hogy Calvin Klein legutóbbi kampánya - amelyben a svéd labdarúgó, Freddie Ljungberg pózolt alsóneműben - remek üzleti lépés volt, s így bebizonyosodott, hogy érdemes focistákkal dolgozni. Ez azért volt fontos, mert bár az utóbbi időben egyre népszerűbbek lettek a sportolók a kifutókon, a katalógusokban, a focistákat csak nemrég kezdték el foglalkoztatni a híres divatcégek kreatívjai.
A Dolce & Gabbana most kihasználta ezt az új trendet, és összesen öt világhírű focistát kért fel, hogy álljanak modellt legújabb kampányához. A szakma által is sokat dicsért fotósorozaton több nagy név is megtalálható. Először is Manuele Blasi, a Juventus középpályása szabadult meg felesleges ruháitól, hogy a divatcég alsónadrágjában szédítse el a nőket. Gennaro Gattuso is komoly sikert aratott, hiszen a 27 éves korábbi Rangers-játékos már évek óta a skót hölgyek kedvence, így nem csoda, hogy bekerült a kampányba.
A 25 éves Andrea Pirlo, az AC Milan játékosa, és Gianluca Zambrotta, a Juventus középpályása is elvállalta a fotózást, és csapattársa, Fabio Cannavaro hátvéd is rábólintott a divatcég meghívására. A szakma elismerően nyilatkozott a sorozatról, így nem csodálkozhatunk azon, hogy a Dolce & Gabbana komoly üzleti sikereket vár ettől a kezdeményezéstől.