Idén Armani volt az első, aki hivatalosan is bejelentette, hogy a londoni divathéten mutatja majd be új kollekcióját. A 2007 tavaszi/nyári Emporio Armani bemutató eleve nagyon sokakat vonz, mivel bennfentesek szerint a divattervező élete egyik legjobb munkáját teszi le az asztalra hamarosan, de nem csak emiatt érdekes Giorgio bejelentése.
Itt mutatkozik ugyanis be az a kollekció is, amelyet Armani jótékonysági céllal készített. A tervező csatlakozott Bono (U2) akciójához, a ONE kampány tehát ismét egy újabb rangos támogatót talált. Az afrikai gyermekek megmentése, és az AIDS elleni harc sok hírességet vonzott már, de az utóbbi időben a divatvilág is elkezdett felfigyelni Bono és Bobby Shriver kezdeményezésére.
"A Product RED kollekció remélhetőleg beváltja majd a hozzá fűzött reményeket, szeretném, ha valóban tudnék segíteni ezzel az akcióval. A londoni divathét a jótékonyság hete is lehet" - nyilatkozta Armani. "Londonban az építészet, a zene, a színház, a divat, itt minden egybefonódik. Nagy megtiszteltetés számomra, hogy az Emporio Armani éppen itt debütál majd a nagyközönség előtt, és remélem, hogy a jótékonysági akció is sikeres lesz."
Persze kár szerénykedni, szinte biztosra vehető, hogy az Armani nevével fémjelzett jótékonysági akció sikeres lesz. A tervező már keleten is hihetetlen népszerűségnek örvend. Idén, tavasszal például Tokióban nyílt meg egy kiállítás a tiszteletére, amely a Mori múzeumban kapott helyet. A megnyitón Giorgio személyesen is megjelent, a 70 éves divatguru meghatódva nézte végig az ünneplést. Nem sokkal ezután életmű díjat kapott a New York-i Night Of Stars gálán, és a tervezők sétányán is először tehette le névjegyét a Rodeo Drive Walk Of Style díjazottjaként.