Kevesebb szex és több romantika a divatreklámokban

Vágólapra másolva!
Doug Lloyd reklámszakember, aki olyan reklámplakátokat tervezett, amelyen egy G betűt borotváltak egy modell fanszőrzetébe, vagy amelyen meztelen modelleket "tekert egymás köré", ezúttal visszafogott forradalmi hevületéből, és egy sokkal letisztultabb imázzsal jelentkezik az elkövetkező divatszezon reklámkampányai számára.
Vágólapra másolva!

Doug Lloyd elmondása szerint a divat új utakat szeretne felfedezni, és ehhez a finomabb ízlés világából merít ötletet. "Az őszi reklámkampányok egy romantikusabb érzést közvetítenek majd, és sokkal kevesebb szexualitást jelenítenek meg, mint eddig. Ez az az irány, amelybe a divat világa halad jelenleg. A reklámkampány az udvarlásról, a hollywoodi ragyogás finomabb megjelenítéséről szól. Ez felfrissíti majd a divatreklámokat, amely el akar szabadulni a szexualitás túlzottan fojtogató és minden izgalmat kizáró kitárulkozásától, amely túl sokat akar, de keveset ér el."

Az YSL reklámai egy fiatal új arcot, egy ausztrál modellt szerepeltetnek - Gemma Ward a fotókon szaténba és szőrmékbe "csomagolva" jelenik meg.

"Gemmát kerekded arca és nagyon szélesen fekvő szemei miatt választottuk ki" - mondta Lloyd. "Ez egy abszolút romantikus arc."

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!