Doug Lloyd elmondása szerint a divat új utakat szeretne felfedezni, és ehhez a finomabb ízlés világából merít ötletet. "Az őszi reklámkampányok egy romantikusabb érzést közvetítenek majd, és sokkal kevesebb szexualitást jelenítenek meg, mint eddig. Ez az az irány, amelybe a divat világa halad jelenleg. A reklámkampány az udvarlásról, a hollywoodi ragyogás finomabb megjelenítéséről szól. Ez felfrissíti majd a divatreklámokat, amely el akar szabadulni a szexualitás túlzottan fojtogató és minden izgalmat kizáró kitárulkozásától, amely túl sokat akar, de keveset ér el."
Az YSL reklámai egy fiatal új arcot, egy ausztrál modellt szerepeltetnek - Gemma Ward a fotókon szaténba és szőrmékbe "csomagolva" jelenik meg.
"Gemmát kerekded arca és nagyon szélesen fekvő szemei miatt választottuk ki" - mondta Lloyd. "Ez egy abszolút romantikus arc."