Nio sminkelését az alapozással kezdtem, ami a bőr egyenetlenségeinek eltüntetéséhez kellett. Ehhez krémes állagú, de púderessé száradó terméket használtam, amit egy kis nedves szivacs segítségével vittem fel az arcra. Az eredményt porpúderrel fixáltam.
Az arc karakterét erősen befolyásoló szemöldök ívén egy kicsit változtattam úgy, hogy megszedtem, majd egy sötétbarna szemöldökceruzával újraformáztam.
A cél az volt, hogy kiemeljük azt, ami a legszebb: jelen esetben Nio mandulavágású szemeit, íves szemöldökét és szép arcformáját |
A szemhéj egészét fehér szemhéjfestékkel borítottam, a pillák tövétől egészen a szemöldökcsontig terjedően. Füstös árnyalatot tettem a szemredő felétől a szemöldökcsont irányába, enyhén elmaszatolva.
Nio, az operaénekes |
Azért, hogy modellünk egzotikus, mandulavágású szemét még jobban kiemeljem, barnásfekete szemceruzával kontúroztam. Kívülről vastagabb vonalat húzva indultam az orr irányába haladva, majd a kontúrozást elvékonyítottam, végül a szem háromnegyedénél tovább nem festettem. Ugyanezt a műveletet az alsó pillák tövében is megismételtem. Mindkét markáns kontúrvonalat egy kissé elmostam, így a hatást füstösebbé tettem. A szemet keretező hosszú pillákat végül göndörítő szempillaspirállal emeltem ki.
Modellünk arcának pírjáról az orcára finoman felvitt rózsaszín pirosító gondoskodott.