Rio de Janeiro mostanában attól hangos, hogy egyik leghíresebb helyi cége, a luxus-ékszereket gyártó H. Stern hatvanadik születésnapját ünnepli. A világszerte ismert ékszereket forgalmazó vállalat természetesen még ilyenkor sem állt meg a munkával, és bejelentették, hogy legújabb reklámarcuknak a topmodell Kate Mosst szeretnék megnyerni.
Kate, aki nemrégiben békült ki zenész barátjával, és úgy tűnik, élete a legjobb úton halad, természetesen azonnal igent mondott a munkára, pláne, hogy ez a terület egyáltalán nem ismeretlen számára, már számtalan reklám ismert arca volt, emlékezzünk csak a Dior és a Burberry kampányaira. Az H. Stern pontosan ezért szerette volna megnyerni őt Francesco Scavullo fotóssal egyetemben, aki merész és erotikus képeket készített a most induló kampányhoz.
Ronald Stern, a vállalat vezetője elmondta: "Kate Moss tökéletes ehhez a kampányhoz, mert lenyűgözi azokat az embereket is, akik még nem a mi vásárlóink, és teljesen egyedi hatást gyakorol a kampányra."
A most induló reklám - amely közel 3 millió dolláros költségvetéssel fut - a 2003-ban debütált "Part of You", azaz a "Te részed" nevet viselő világméretű kampánysorozat része, amelynek segítségével a vállalat azt szeretné kommunikálni a vásárlók felé, hogy az ékszer a személyiségünk szerves része lehet, pláne, ha náluk vásároljuk őket.