A Sephora tavalyi Bálint-napi hirdetésén Nicole és Tom fényképei díszelegtek. A kampány egyetlen szépséghibája, hogy a híres színészpáros nem is tudott az egészről. Tom és Nicole beadványában, mellyel a bírósághoz fordultak, az áll, hogy a Sephora engedély és fizetés nélkül használta fel a fényképeiket a felirathoz, és azt sugallta, hogy a páros jó szívvel ajánlja a Sephora termékeit, holott szó sincs erről.
Ha Tom és Nicole nyernek, csinos összeget ítélhet meg számukra a bíróság. A 15 milliós kártérítés akár még meg is triplázódhat, amennyiben figyelembe veszik a Lanham-törvénycikket, amely a védjegyek és a védjegyhez hasonló egyéb jegyek (mint például arcok) védelmére született.
Ez a per egy hosszabb persorozat (eddig) utolsó darabja: Tom Cruise ugyanis szigorúan ragaszkodik a jogaihoz, és már igen sok mindenkit beperelt - a bulvársajtótól kezdve a vetkőző művészekig. - Még sosem vesztettem pert - mondta Cruise tavaly decemberben a CNN-nek - Soha, de soha.