Cruz csak egyike azon sztároknak, akik részt vesznek a mamutcég "természetes és fontos" szlogennel futó legújabb kampányhadjáratában: Courtney Cox és Muhammad Ali is elfogadta a cég felhívását üdítőitaluk népszerűsítésében. A üdítőital gyártó cég reklámszakemberei azért döntöttek az új reklámszlogen mellett, mert úgy érezték, hogy előző, "Az élet jóízű" vezérmotívummal futó kampány igen laposra sikerült, ráadásul a rivális Pepsi Cola az elmúlt két évben sokkal nagyobb sikereket könyvelhetett el Britney Spears és Beyonce Knowles közreműködésével.
A Coca Cola Classic eladása 2001-ben 2%-kal csökkent, és a cég elvesztette részvényeinek fél százalékát. A reklámfilmeket jövő héten mutatják be Amerikában, az American Music Awardsszal egy időben, Európában pedig ez év második felében gyönyörködhetnek majd Penelope Cruz elbűvölő böfögésében.