A szállodalánc vezetői olyan nagyvonalúak, hogy szemet hunynak az évi félmillió eltűnt törülköző fölött, mert nagyon kíváncsiak egy-egy történetre: vajon mi indítja a vendégeket arra, hogy a szálloda törülközőjével távozzanak, és vajon mit kezdenek a továbbiakban a törülközővel.
A Holiday Inn ezért elhatározta, hogy amnesztiában részesíti azokat a törülközőtolvajokat, akik elmondják a törülköző történetét. Ráadásul a Holiday Inn minden egyes történetért cserébe 1 dollárt adományoz egy alapítványnak, amelyet 1986-ban hoztak létre a súlyos beteg gyermekek gyógyításáért. A vállalkozó kedvűek szeptember végéig írhatják meg történetüket a Holiday Inn weboldalán. A történetek közül a legjobb 25-öt kiválasztják, és szerzőjét exkluzív Holiday Inn-törülközővel jutalmazzák.
A weboldalra máris rengeteg történet érkezett. Egy férfi megírta például, hogy ő a mexikói Montereyben található Holiday Innből vitte magával a törülközőt, mert emléket akart az ott töltött éjszakájáról. Mint írta, a hölgyet azóta elvesztette, a törülközőt viszont még mindig használja.