Először jársz Magyarországon. Hallottál már az országról valamit, ismersz itteni producereket?
- Nem tudok túl sokat, egyedül egy Andro nevű srácot ismerek, őrült jó dolgokat csinál.
A magyar producereket általában hazájukban ismerik legkevésbé. Ez nálatok is így van?
- Pontosan így. Eltart egy darabig, amíg igazán elismerik az embert. Ez leginkább a promótereken múlik, akiknek általában nem ugyanaz a céljuk, mint a producereknek vagy a buliba járó srácoknak.
Sok zenét írtál különböző partnerekkel. Mi alapján választod ki, hogy kivel dolgozol együtt?
- Mostanában a legtöbb dolog, amit megjelentettem, barátokkal készült. Nekik tetszett amit én csináltam, nekem meg az, amit ők, és összeültünk közösen alkotni. Legutóbb James Holdennel fogtunk neki egy szám elkészítésének, akivel szintén hasonló hangzást szeretünk - ez alapján szerveződik az egész.
Mesélj az ausztrál szcénáról. Kik a legismertebb nevek odahaza, akiket a partikon is láthatsz?
- Van néhány ember, aki szinte minden progresszívbulin játszik, ide tartozik például Kasey Taylor és Sean Quinn. Ők azóta vannak jelen, mióta a progresszívszcéna egyáltalán létrejött, így sokkal többet játszanak mint a fiatalabb dj-k, például Jono Fernandez, Phil K vagy én.
Mit gondolsz, mi a sikereid kulcsa?
- Szerintem az, hogy van minősége a megjelenéseimnek, és igyekszem ebből semmiképp nem engedni, igényesnek lenni rá. Az eddigi tapasztalatok alapján általában már meg tudom mondani, hogy mi az, ami jó, és mi az, ami rossz. Hallom, hogy egy zene működni fog-e élőben is. Mint például a Ride esetében is. Megcsináltam, és hallottam rajta, hogy nagy durranás lesz. Persze azt nem reméltem, hogy ekkora. A siker kulcsa annak az ismerete, hogy milyen elemeket tegyél egy dance felvételbe ahhoz, hogy megmozdítsa az embereket.
Gondolom, azért nem árt élőben is lejátszani az aktuális a felvételt, hogy tudd, hogyan reagálnak az emberek.Sok országban megfordultál már. Ugyanazokat a zenéket játszva mindenhol ugyanazt a hatást éred el?
- Furcsa, mert az emberek néha teljesen másképp reagálnak ugyanarra a zenére. Lehet, hogy két országban teljesen ugyanaz történik, de egy harmadikban valami teljesen más.