Természetesen nincs okunk az ijedtségre, hiszen a könyv sem csak reklámszakemberek számára íródott, a kiállítás pedig fokozottan érdekes a laikusok számára is. Már a 2002-ben készült A reklám helye (melynek folytatására utal a mostani címben a 2.0) is szakkönyvektől szokatlan sikert ért el a piacon - nincs is ezen mit csodálkozni, hiszen a szerzőpáros, Incze Kinga és Pénzes Anna az elméleti ismereteket saját médiaügynökségi tapasztalataikkal erősítették meg, így számtalan esettanulmány bemutatásával, mindenki számára érthető formában tudták megírni művüket.
2002-es vállalkozásuk tulajdonképpen egyfajta hiánypótlás is volt, hiszen a rendszerváltás utáni piacgazdaság (illetve az ezzel összefüggésben álló szabad médiaipar) történetében nem jelent még meg ilyen átfogó gyakorlati kézikönyv a reklámszakmáról. A hatékony médiatervezés és -vásárlás kézikönyve alcímet viselő kötetben a szerzők a reklámfelületek kezelésének, kereskedelmének ismereteit, valamint a médiapiac működésének jellemzőit és a legfontosabb szakmai tudnivalókat foglalták rendszerbe.
Az első kiadás kötetei mára elfogytak - ez a tény, valamint az eltelt idő alatt bekövetkezett piaci változások ösztönözték arra a szerzőpárost, hogy elkészítsék a könyv második, frissített kiadását. Végül 2006 decemberére készült el A reklám helye 2.0, amely nem csak átdolgozása, de jelentős mértékben bővített kiadása is az előzőnek. Nem mellesleg, a könyv írása közben, a hölgyek fejéből kipattant egy kiállítás ötlete is, mely a legkülönfélébb reklámtárgyakat, céges ajándékokat mutatná be.
A tárlat természetesen meg is valósult, A reklám helye - A hazai médiakereskedelem története a reklám-ajándéktárgyak tükrében (1989-2006) címmel. Az eredetileg a szerzők gardróbjának szerves részét képező pólóknak és a tulajdonukban lévő más tárgyaknak a Jövő Háza Központ ad otthont, egészen január végéig. Az íróból kiállításrendezővé avanzsált Incze-Pénzes páros megpróbálta a közönség számára a legérdekesebb, legbeszédesebb darabokat összeválogatni, így bizonyára nem fogunk unatkozni a kiállítás megtekintésekor.
Az alapkoncepció persze nem csak az volt, hogy a szokatlan, vicces gyűjteményt közönség elé tárják, de az összeállítás során ügyeltek arra is, hogy a legmarkánsabb darabok egy jól látható ív mentén helyezkedjenek el, mely kvázi felrajzolja az utóbbi évek magyar reklámgyártásának, illetve médiaiparának történetét, a legfontosabb események, időszakok megidézésével. Így a fiatalabbak érdeklődve nézhetik végig a régi, talán már divatjamúlt ajándékokat, a többet megéltek pedig nyugtázhatják például, hogy jól emlékeznek a még ma is "csigakettes"-nek hívott TV2 régi logójára.
A reklám helye - Jövő Háza Központ (II., Fény u. 20-22.), 2006. december 16 - 2007. január 30., kedd-vasárnap, 15.00-19.00. Belépő: ingyenes