"Túl finom voltam a Peugeot-val" - kezdte a négyszeres világbajnok pilóta. "1994-ben Ron Dennis, a McLaren főnöke azonnal reagált, mikor bajok voltak a Peugeot-val, és szerződést bontott. Hibáztam, mikor a Prost Grand Prix nevet adtam az istállónak. Meg kellett volna győznöm a Peugeot-t, hogy részesedést vásároljon a társaságban. Mikor (2000-ben) 57 motorhibánk volt egyetlen évben, mindenki a Prostra mutogatott, senki nem a Peugeot-ra, ami rengeteget csorbított az imázsunkon."
Ironikus módon a vég kezdete a Peugeot-szerződés lejárta volt, ami után a csapatnak a Ferrari szállított, igen drágán. Prost megkísérelte biztosítani az istálló jövőjét, korábbi versenyzőjének, Pedro Diniznek adta el tulajdonjogának egy részét, de ez a kapcsolat sosem működött. "Mindig az apja döntött mindenben. Nem tudom, minek invesztált a csapatba" - így Prost.
Egyelőre nem tudni, mi lesz a Prost-csapat hagyatékával, a legújabb pletykák szerint a BAR-Honda egykori főnöke, Craig Pollock vásárolhatja meg a jogokat, aki elindítaná a 2001-es gépet a saját neve alatt.
[stefano.nuovolacchi]
Korábban:
Fórum: