"Legalább háromezer órát dolgoztunk rajta a szélcsatornában" - büszkélkedett Oliver Schimpf kutatásvezető. A sisak egy egységet képez a Ferrari nyakvédőjével - minimálisra redukálva a légellenállást -, és keskenyebb, mint Rubens Barrichello fejvédője. További előny, hogy a levegő jóval hatékonyabban áramlik be a Ferrari hűtőnyílásaiba.
Michael és Ralf Schumacher már tesztelte a sisak prototípusát; a ferrarisét február elején ellopták a Schuberth gyárából, ám az olasz rendőrség megtalálta és visszavitte Maranellóba.
A március 3-i, melbourne-i idénynyitón várhatóan már mindkét Schumi az új sisakban feszít majd, a testvérpáron kívül Nick Heidfeld is kiemelkedő megrendelője a Schuberthnek.
[stefano.nuovolacchi]
Ajánlat:
Számítógépes tervezés az F1-ben
Korábban: