Schumacher pole pozícióból kezdte a Malajziai Nagydíjat, de az első kanyarban ütközött Juan Pablo Montoyával, leszakadt az első vezetőszárnya, így a mezőny végéről kellett felkapaszkodnia a harmadik helyre. Csapattársa, Rubens Barrichello egy ideig vezette a futamot, majd motorhiba miatt kiállt. Mindenesetre egyik Ferrari sem vette fel a Williamsek ritmusát.
A Ferrari ezen a héten is mindkét autóját teszteli majd. A barcelonai programtól a csapat azt várja, hogy az F2002-es körönként egy másodperccel jobb lesz az előző évi járműnél, ám Schumacher azt mondja, nem sürgetik az új kocsi bevetését a következő, Brazil Nagydíjon.
"Nem nehezedik ránk nyomás az F2002-es miatt. Az első két versenyen 14 pontot szereztem az F2001-essel, amire nem igazán számítottunk. A szezon 17 versenyből áll, és ha nem lesz kész az új autó, akkor is pontokat szerzünk Brazíliában. Nem három verseny után dől el a bajnokság" - fejtegette Schumacher.
A Ferrari későn készült el az F2002-essel, s mivel elegendő teszt híján kérdéses volt annak megbízhatósága, nem vetették be idáig. Ross Brawn technikai igazgató is elismerte: a régi masina formán kívül volt Sepangban. "Rubens motorhibáját leszámítva is küszködtünk. A verseny elején próbáltuk fokozni Rubens tempóját, de nem voltunk elég gyorsak. Ugyanakkor Michael ütközése nélkül szorosabb lett volna a futam, és ezekkel a kocsikkal a legjobb stratégiát válaszottuk" - mondta Brawn.
Két futam után a Ferrari 14 ponttal második a konstruktőrök világbajnokságán, nyolc egységgel a Williams mögött.
A legolaszabb német szerződést kötött a Filával, melynek értelmében egy éven át 3,2 millió euróért hordja a cég sportcipőit. Schumi részt vesz az olasz vállalat nyomtatott és televíziós reklámjaiban is. A Filának már van kontraktusa a Ferrarival, a csapat öltözékének hivatalos szállítója és az ajándékboltok szállítója.
Ujlaky István
Ajánlat:
Korábban:
Fórum:
Schumacher Fan Club