A legfelső fokozatban, 310 km/órás maximális sebességgel érkezem az első kanyarhoz, amelynek nagyon nehéz a bejárata. A fékzóna kissé ráz, és úgy lejt a pálya, hogy nem is lehet jól látni az ívet.
Magát az első kanyart másodikban veszem, 105 km/órával. Innen gyorsítok a jobbos második kanyar felé, amely előtt nem fékezek, csak nagyon finoman bánok a gázpedállal. A belső ívet harmadik fokozatban, 150-nel érintem.
Innét hosszú balos vezet a hátsó egyenesbe, ahol padlógázt kell adni. A kanyarból 240 körül jövök ki, és negyedikből ötödikbe kapcsolok.
Az egyenes végére a csúcssebességnél valamivel kevesebbet, körülbelül 305 km/órát érek el a legfelső fokozatban, mielőtt keményen fékezek a 135-tel, harmadikban bevehető balkanyar előtt. A kanyar nagyon hosszú, a második részében már teljes gázt adok, úgyhogy nagyjából 240-nel, negyedikben jövök ki belőle, nagyon nagy oldalerőt elviselve.
A következő kanyar előtti rövid egyenesben 280 km/óra a legnagyobb sebesség, ötödik fokozatban. Innen kell lefékezni 190-re, és visszakapcsolni negyedikbe. Ez a kanyar is hosszú, és érzéssel kell adni a gázt, hogy egyensúlyban tartsam az autót.
A szűk jobbos eleje eléggé nehéz, mert még fékezni kell, miközben már hat némi centrifugális erő a 65 km/órával, első fokozatban haladó kocsira.
Ezt egy balos követi, amely előtt körülbelül 125 km/óránál gyorsan másodikba kapcsolok. Csak enyhén kell fékezni, hogy stabilizáljam a kocsit, és lelassítsam nagyjából 95-re.
A következő jobbkanyar előtti nagyon rövid egyenesben, ha nagyon jó kört futok, egy pillanatra negyedikbe rakhatom a váltót, 210 km/óra körül, mielőtt megint visszakapcsolgatok a nagyjából 70-es sebességnek megfelelő első fokozatig.
Ezután jön egy hosszú balos, amelyet csaknem teljes gázzal veszek, hogy negyedikben, 270-nel tudjak kijönni belőle, a nagyon fontos utolsó kanyar elérése előtt.
Ez kritikus pont, mivel a kanyar előtt le kell lassítani 110-re, másodikban, de a végén már padlógázzal lövünk ki a hosszú egyenesbe.
A legfelső fokozatban, mintegy 305 km/órával haladok át a célvonalon.
Forrás: RenaultF1
Ajánalt:
Korábban:
Fórum: