Tovább erősödött a Citroën |
Fotó: Amber PR |
A franciák rövid közleményéből annyit tudni: Frequelin főnök felkérte McRae-t, hogy a 2003-as szezon mind a tizennégy versenyén vezesse a Xsarát - a Citroën a következő szezontól fut teljes programot, vesz részt a gyári versengésben. Hogy mekkora fizetésért? Egyelőre nem tudni - évi ötmillió fontról pletykálnak.
Korábban a Forddal elégedetlen, újabb világbajnoki címre vágyó McCrasht egykori kenyéradójával, a Subaruval is hírbe hozták - a Citroën nyert. Nyert, mert McRae nagyon motivált, már nem is töri halomra gépeit, minden futamon esélyes, ha rendben van az autó.
Márpedig a Xsara a 206-os Peugeot komoly vetélytársa lehet, a legutóbbi három év világbajnok gépét (mert minden bizonnyal idén is az oroszlánosok érnek révbe) alkotók törhetik a fejüket, mivel lehetnek még jobbak. A Citroën már idén is megmutatta, mire képes, a francia Loebbel a volán mögött két aszfaltos ralit is nyert (Monte-Carlo, Németország - bár előbbit elvették).
Loeb kiváló, tehetséges pilóta, sokat tanulhat majd McRae-től - így a franciák. No meg úgy, hogy a rutinos McRae már jövő januárban, a nyitó Montén sikerre viheti a Xsarát.