![](https://cdn.origo.hu/2017/12/33DTZZkkrGZpiu9yS0Eib_6_pT036lEfQ_V33VIfzjc/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50Lzg3N2Y2NTA1MTBhNzQ4ZTk5YjViZDQ5MjVlMTY2OTM0.webp)
![](https://cdn.origo.hu/2017/12/33DTZZkkrGZpiu9yS0Eib_6_pT036lEfQ_V33VIfzjc/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50Lzg3N2Y2NTA1MTBhNzQ4ZTk5YjViZDQ5MjVlMTY2OTM0.webp)
Büntetések 2017: Egyesek túl gyorsan, mások túl lassan vezettek
A legtöbb büntetőpontot gyűjtő pilóta nem versenyezte végig az évet.
A legtöbb büntetőpontot gyűjtő pilóta nem versenyezte végig az évet.
Szezon-összefoglalónk 2. részében a Ferrari-motoros csapatok idényét értékeljük.
Idén is kitett magáért a Milton Keynes-i gárda kreatív csapata
A Mercedes főnökei megmondták, miért bukta el a vb-t a Ferrari
A Williamsnél cserélik leggyorsaban a kerekeket, de átlagban kikaptak egy riválistól.
Szezon-összefoglalónk első részében a Renault és a Honda partnereit értékeljük.
A Mercedes nem bánná, ha rivalizálnának a pilótáik.
Átlag 200 ezer néző volt kíváncsi a nagydíjakra 2017-ben