Az utolsó négy világbajnoki címet nyert istálló (hármat a Ferrari vitt haza) mind Bridgestone gumit használt. Az elmúlt szezonban 120 (!) különféle abroncs közül válogathattak a csapatok. Természetesen nem mindegyiket használták fel, de azt nem lehet vitatni, hogy a Bridgestone mindent megtett a sikerért. Az eredmények önmagukért beszélnek, hisz a Bridgestone-nal futó gépek a tavalyinál átlagban 2,5 másodperccel jobb köridőket teljesítettek.
"Nincs jól elhatárolható, különleges oka a Ferrari sikerének" - kezdte Jean Todt. "Győzelmi sorozatunk annak a szerteágazó munkának az eredménye, amelyet a csapat az alváztervezőktől a mérnökökön, szerelőkön keresztül a pilótákig végzett. Ez egy óriási, összehangolt gépezet. A 2002-es autó? Néhány hónapja dolgozunk mind a motoron, mind a karosszérián, s az előbbi nemsokára a tesztpadra kerül. Természetesen nagyon fontos eredmény, hogy újabb három évre meghosszabbítottuk a szerződésünket a Bridgestone-nal. Eddig is remekül megértettük egymást, és nagyon fontos, hogy most már a kezdetektől az új autó tervezésénél is együtt dolgozzunk."
Kovács Iván
Korábban: