A 2003-as mezőny | ||||||
csapat | pilóták | tesztpilóták | motor | gumi | ||
Ferrari | M. Schumacher | Barrichello | Badoer/Burti | Ferrari | Bridgestone | |
Williams | Montoya | R. Schumacher | Gené | BMW | Michelin | |
McLaren | Coulthard | Räikkönen | Wurz | Mercedes | M | |
Renault | Trulli | Alonso | Renault | M | ||
Sauber | Heidfeld | Frentzen | Massa* | Ferrari | B | |
BAR | Villeneuve | Button | Szato | Honda | B | |
Jordan | Fisichella | Irvine/Bernoldi* | Ford | B | ||
Jaguar | Webber | Pizzonia | Lotterer* | Cosworth | M | |
Minardi | Wilson | Herta* | Yoong | Cosworth | M | |
Toyota | Panis | Da Matta | Sarrazin/Briscoe* | Toyota | M |
A három élcsapatnál, a Ferrarinál, a Williamsnél és a McLarennél semmi sem változott, a középmezőnyben viszont minden istálló lecserélte az egyik pilótáját: a Renault Jenson Button helyére Fernando Alonsót, a Sauber Felipe Massa ülésébe Heinz-Harald Frentzent, a BAR pedig Olivier Panis posztjára Buttont ültette.
A Jordan ugyancsak megtartotta egyik sofőrjét, ám pillanatnyilag még nem tudni, ki lesz a szerencsés trónörökös. Az F1 berkeiben Eddie Irvine érkezéséről suttognak, de nem kizárt, hogy druszája, a spórolós csapatfőnök a jóval olcsóbb Enrique Bernoldi mellett dönt.
Mindkét pilótáját leváltotta a Jaguar, a Minardi és a Toyota. A britek nem tartottak igényt az Eddie Irvine, Pedro de la Rosa duóra, az olasz kiscsapat megszabadult Mark Webbertől és Alex Yoongtól, míg az újonc Toyota kiadta Mika Salo és Allan McNish útját. Sorrendben Webber és Antonio Pizzonia, Justin Wilson, valamint Panis és Cristiano da Matta foglalták el a Jaguar, a Minardi, illetve a Toyota cockpiteket.
Ebből kitűnik, hogy a Jordan mellett a Minardi a másik csapat, melynek még nincs második pilótája. Plelykáltak itt Jos Verstappenről, orosz autósról, aki a Lukoil támogatásáért cserébe érkezne, de nem kizárt az amerikai Bryan Herta érkezése sem.