Michael Schumacher előtt ember még nem ült olyan mélyen autóban, mint most ő, mindössze tíz centiméterrel az aszfalt felett van a pilótafülke alja. Ennek a hihetetlenül alacsony súlypontnak köszönhetően a Ferrari még gyorsabb tud lenni a kanyarokban, s ezek szerint ez a magyarázata Schumi Fioranóban elért sorozatos körrekordjainak. A német jelenleg 56,786 másodperccel tartja a csúcsot, s egyes vélemények szerint még ennél is gyorsabb lehet.
Elsőként szakértők figyeltek fel arra, hogy Schumiból az eddigieknél jóval kevesebb látszik ki az új autóból, a Bild című napilap pedig a részleteknek is utánajárt. Kiderült, hogy Schumacher szemmagassága 63 centiméterrel van az aszfalt felett, míg egy átlagos autóban 110 centiméter ez az adat. "Egyáltalán nem olyan, mintha Forma-1-es autóban ülnék, egészen új érzések kerítettek hatalmukba" - méltatta a tervezők munkáját Schumacher. "Néha úgy tűnik, mintha magam is az aszfalton száguldanék, lenyűgöző érzés. Először is hozzá kell szoknom ehhez az élményhez, bár azt hiszem, ez nem lesz nehéz, hiszen a pályával való kapcsolatom így még közvetlenebb lett."