Az imolai tesztelésen nyolc kör után felmondta a szolgálatot Michael Schumacher alatt az új, F2003-GA jelzésű Ferrari, így a németnek a tavalyi autóval kellett folytatnia a körözést. Barcelonában Fernando Alonso volt a leggyorsabb, Renault-val.
Az egekig magasztalt új Ferrarin azért van még mit finomítani, ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az imolai tesztelésen nyolc kör után mondott csütörtököt az ötszörös világbajnok Michael Schumacher alatt. A maranellói csapat Schumacheren kívül Luca Badoerrel gyakorolt, rajtuk kívül a sauberes Nick Heidfeld és Heinz-Harald Frentzen volt még jelen.
Ferrarihttp://forum.origo.hu/forum?act=show&fid=27940Az új Ferrari a tavalyinál is jobb/sport/f-1/20030207azuj.htmlFerrari 2003/sport/f-1/20030207ferrari.html
Lógott az eső lába, mikor Schumacher az új Ferrari volánja mögött kigurult a pályára, de nyolc kör megtétele után már mehetett is vissza a boxba. Állítólag egy apróbb - de nem részletezett - technikai probléma merült fel, ezért a németet átültették a tavalyi autóba, amellyel összesen 43 kört tett meg, legjobb ideje 1:21,617 volt. Schumacher elsősorban a gumikat tesztelte, s beállítási feladatokat látott el. Az F2003-asban egyébként csupán 1:24,250-es időre volt képes. Luca Badoer alatt mindeközben dadogott a 2002-es Ferrari is, pedig hosszú távú tesztre készült a csapat. Az olasz ennek ellenére mindösszesen 15 kört tudott megtenni, legjobb ideje 1:25,090 volt.
Az e heti barcelonai tesztelés első napján a spanyol Fernando Alonso volt a leggyorsabb, a tréningen bemutatkozott a hétfőn leleplezett új Jordan-Ford is.
Imola, 1. nap: 1. M. Schumacher (német, Ferrari F2002) 1:21,617 (43 megtett kör) 2. Heidfeld (német, Sauber) 1:23,757 (76) 3. M. Schumacher (német, Ferrari F2003-GA) 1:24,250 (8) 4. Frentzen (német, Sauber) 1:24,458 (93) 5. Badoer (olasz, Ferrari F2002) 1:25,090 (15)