"A sepangi pálya a Nürburgring és Jerez keverékének tekinthető: az aszfalt nagyon sima, sok a kanyar és az egyenes rész is. Nagy kihívás lesz számunkra a viadal. Malajzia egyébként is egy érdekes ország, szeretném a verseny után jobban megismerni. Még azt is mondhatom, hazai verseny elé nézünk, hiszen a malájok rettenetesen lelkesek, imádják a csapatot, s mindig melegen üdvözölnek bennünket" - nyilatkozta a német pilóta.
Csapattársa, Nick Heidfeld szintén reméli, hogy végre leteszi névjegyét, s megszerzi első pontját, pontjait a versenyen. "Kifejezetten szeretem az országot, s természetesen tudom, a Maláj GP mennyire fontos a Saubernek. Tavaly az ausztrál versenyen csupán az első kanyarig jutottam el, idén 21 kör után estem ki. 2002-ben viszont Sepangban ötödik lettem, s már azt is tudjuk, idén semmi sem lehetetlen, hiszen versenyképes és megbízható autónk van."
A csapat technikai főnöke, Willy Rampf azt fejtegette, hogy az új szabályok miatt érdekesebb lett a verseny és az időmérő edzés is, utóbbin nagyon sok múlik idén. "A hét vége egyik legizgalmasabb része az egykörös kvalifikáció, amely a nehéz pálya miatt különösen nagy kihívást jelent minden versenyzőnek. A verseny kulcsfaktora pedig a motorhűtés megoldása lesz a forró klíma miatt" - jegyezte meg Rampf.