A BAR-Honda hivatalos honlapján Geoffrey Willis főmérnök a silverstone-i tesztek után kijelentette, hogy csapata 2004-ben az idei autó módosított változatával kezdi a szezont. A hibridet az első négy futamon vetik be, s csak ezután, a száguldó cirkusz Európába költözése után mutatkozik be az új négykerekű.
"Az év vége felé már elkezdjük tesztelni az általam hibridnek nevezett autót, amelyet az idei kasztnival, ám a jövő évi motorral, sebességváltóval, illetve felfüggesztéssel szerelünk fel" - mondta Willis. "Jövőre mindenképpen versenyképesek akarunk lenni, ezért kiváló autóra van szükségünk, ugyanakkor az is fontos, hogy megbízhatóak legyünk: ezért a szezon első néhány versenyén az 'átmeneti' autóval startolunk."
A BAR tehát lekoppintja a Ferrari, illetőleg a McLaren példáját: a maranellóiak és a wokingiak már régóta csinálják, hogy a világbajnokság első futamain az előző évi négykerekű módosított változatával vesznek részt. Utóbbiaknak egyébként mindez olyan jól megy idén, hogy a szezon felénél még mindig nem sikerült rajtra kész állapotba hozniuk a 2003-as autót.
Willis egyébként azt is elárulta, hogy már elkezdődtek a 2004-es BAR fejlesztési munkálatai, s július végétől hetven százalékban már annak a tökéletesítésére fognak koncentrálni. "Mint mindig, ezúttal is mindent beleadunk, a sebességváltóval például egész jól haladunk. A szélcsatornában is túlesett már néhány teszten a hibridünk, az aerodinamikai munkákkal majdnem kész vagyunk. Mostantól egészen július végéig egyébként hetven százalékban az idei autóra összpontosítunk, onnantól azonban pont fordítva tervezzük. Szeptembertől pedig már csakis az új autón dolgozunk majd."