Vágólapra másolva!
Geoffrey Willis, a Forma-1-es BAR-istálló főmérnöke kijelentette, hogy a Ferrari és a McLaren mintájára csapata hibrid autóval vág neki a következő szezonnak.

A BAR-Honda hivatalos honlapján Geoffrey Willis főmérnök a silverstone-i tesztek után kijelentette, hogy csapata 2004-ben az idei autó módosított változatával kezdi a szezont. A hibridet az első négy futamon vetik be, s csak ezután, a száguldó cirkusz Európába költözése után mutatkozik be az új négykerekű.

"Az év vége felé már elkezdjük tesztelni az általam hibridnek nevezett autót, amelyet az idei kasztnival, ám a jövő évi motorral, sebességváltóval, illetve felfüggesztéssel szerelünk fel" - mondta Willis. "Jövőre mindenképpen versenyképesek akarunk lenni, ezért kiváló autóra van szükségünk, ugyanakkor az is fontos, hogy megbízhatóak legyünk: ezért a szezon első néhány versenyén az 'átmeneti' autóval startolunk."

A BAR tehát lekoppintja a Ferrari, illetőleg a McLaren példáját: a maranellóiak és a wokingiak már régóta csinálják, hogy a világbajnokság első futamain az előző évi négykerekű módosított változatával vesznek részt. Utóbbiaknak egyébként mindez olyan jól megy idén, hogy a szezon felénél még mindig nem sikerült rajtra kész állapotba hozniuk a 2003-as autót.

Willis egyébként azt is elárulta, hogy már elkezdődtek a 2004-es BAR fejlesztési munkálatai, s július végétől hetven százalékban már annak a tökéletesítésére fognak koncentrálni. "Mint mindig, ezúttal is mindent beleadunk, a sebességváltóval például egész jól haladunk. A szélcsatornában is túlesett már néhány teszten a hibridünk, az aerodinamikai munkákkal majdnem kész vagyunk. Mostantól egészen július végéig egyébként hetven százalékban az idei autóra összpontosítunk, onnantól azonban pont fordítva tervezzük. Szeptembertől pedig már csakis az új autón dolgozunk majd."

Mindent egy helyen az Eb-ről