"Szimpatizálok Stoddart álláspontjával, de a szabály az szabály. Mindenkinek meg kell felelnie az érvényes előírásoknak" - mondta Christian Horner, az új istálló sportigazgatója. "Csapatom álláspontja megegyezik az enyémmel, vagyis hatalmas csalódást jelentene, ha valamelyik versenyzőnk amiatt csúszna le a pontszerzésről, mert kilencedik helyen végez egy szabálytalan Minardi-autó mögött."
Az elmúlt napokban s még szerdán is azt állította a Minardi-főnök Stoddart, hogy csak a Ferrarin múlik az indulás. A Reuters brit hírügynökség csütörtökön már azt írta, hogy a Red Bull részéről senki sem írt alá ilyen megállapodást, tavaly szeptemberben ugyanis még a Jaguar nevében fogadta el a kezdeményezést a januárban menesztett sportigazgató, Tony Purnell. Sőt, a nemrég a Midland Group kezébe került Jordan igenje Eddie Jordan névadó-csapatfőnökhöz fűződik, aki már sportszakmai ügyekben nem illetékes.
A Minardi 2005-ös aerodinamikai csomagja Melbourne-ben van, de azt még egyáltalán nem tesztelték pályán, így balesetveszélyesnek tartják. A Ferrari álláspontjáról Jean Todt csapatfőnök dönt, ő helyi idő szerint csütörtökön este érkezett Melbourne-be. "Felkerestem a csapat szállodáját, de sehol sem találtam. Nem volt a szobájában, s az épületben sem. Több üzenetet is hagytam Todtnak, remélem, hogy hamarosan felhív telefonon. Szeretném, ha a pénteki első szabadedzésig eldőlne a sorsunk" - mondta Stoddart.