A francia abroncsgyártó cég ugyanakkor közölte: nyolc istálló kérte fel a 2006-os együttműködésre.
"Örülünk annak, hogy ennyien bíznak bennünk. De nem segítené a sportág hosszútávú érdekét, ha növelnénk a partnereink számát. Sőt, jó lenne, ha még jobban kiegyenlítődne a helyzet, ezért szeretnénk csökkenteni a befolyásunkat" - szerepel a cég közleményében.
A Michelin idén csak egy futamot veszített el, amikor Indianapolisban a partnerei a felvezető kör után visszatértek a boxba. A gumiszállító ugyanis azt állította, hogy balesetveszélyes gumikat vitt az Egyesült Államokba.
Ez megtépázta a francia vállalat tekintélyét, igaz javított a helyzeten, hogy felajánlotta, visszatéríti a jegyek árát, ráadásul felvásárol 20 ezer belépőt a jövő évi futamra, és azoknak a szurkolóknak adományozza, akik az idén is jelen voltak.
Michelint használ a Renault, a McLaren, a Williams, a Toyota, a Red Bull, a Sauber és a BAR, míg a Ferrari, a Jordan és a Minardi a Bridgestone-nal áll kapcsolatban.