"Három tesztet végeztünk vele, és nem volt semmilyen problémánk. Ez nem azért van, mert a szárny a felfüggesztéshez van rögzítve, ahogy azt egyesek valószínűsítették, hanem mert egyetlen, központi oszlophoz van erősítve. A hátsó szárny alsó része teljes egészében lebeg. A szerkezet fő rögzítési pontja egyetlen helyen van"- adott információt Sam Michael a Williams hátsó légterelőjének kialakításáról.
Az Autosport magazinnak nyilatkozó ausztrál hozzátette, hogy a legutóbbi teszt során a hátsó szárny véglapjaihoz rögzített két kis elem segítségével az eddig tapasztalt oldalirányú remegést teljes egészében sikerült megszüntetniük. Azt is elárulta, hogy a Williams a szezon kezdete előtti utolsó teszten veti be a legújabb fejlesztési csomagot. "Új lesz a diffúzor, az első szárny, új a fékcsatorna és a karosszéria. Az egyetlen dolog, ami nem változik majd, az a hátsó szárny lesz"- jelentette ki Michael.
A csapat elnöke, Adam Parr szerint éppen az ilyen merész és egyedi megoldások segíthetik a Williams visszatérését a csúcsra, és ezen innovatív megoldások segítségével csillagászati nagyságú költségvetés nélkül is visszatalálhatnak az élmezőnybe.
"Minden évben fel kell tenni a kérdést, hogy miként lehet előrelépni. Nem az a célunk, hogy középcsapat legyünk. A Red Bull és a Brawn győzelmének a titka abban rejlett, hogy az adott szezonban ők végezték a legjobb, egyben legokosabb munkát, ez pedig nem a pénzről szól. Olyanokat kellett legyőzniük, akiknek legalább ugyanannyi, vagy több pénz áll a rendelkezésükre"- idézi az Autosport magazin Parrt.
Az elnök szerint egy pillanatra sem merült fel, hogy ne támogassák Sam Michael elképzelését az autó hátsó részének kialakításáról. "Hoztunk néhány merész döntést, és maximálisan támogattam Samet ezen folyamat során, hogy olyan bátor legyen, amennyire csak akart. A pályán elért eredmény szempontjából azt tudom elmondani, hogy az eddigi tesztek biztatóak voltak, de még túl korai megmondani, valóban beváltak-e az újításaink"- mondta Adam Parr.