"Azt reméltük, hogy a csapat jobban fog teljesíteni minden fronton. Rubensnek bal hátsó defektje volt, mert ütközött egy autóval az első kör utolsó kanyarjában. Ezért lassan kellett egy kört mennie, és utána azonnal ki jellett jönnie egy be nem tervezett bokszkiállásra, ami egy kör veszteséget jelentett neki. Később elkezdett szivárogni a hidraulika-folyadék az autójából, valószínűleg a korábbi defekt miatt. Ez a verseny végét jelentette számára. Pastor (Maldonado) gyújtásproblémák miatt még hamarabb kiállt a kilencedik körben, ennek az okait még vizsgáljuk. Most az a legfontosabb, hogy megoldjuk a megbízhatósági problémákat, és hogy Sanghajban jobb teljesítményt hozzunk ki az FW33-ból" - nyilatkozta Sam Michael technikai igazgató a futam után.
"Egy hidraulikai probléma arra kényszerített, hogy kiálljak a versenyből. A csapat próbálja kideríteni, hogy pontosan mi történt. Egyébként is hátul haladtam egy korai bokszkiállás miatt, amire azért volt szükség, mert defektet kaptam egy ütközés után. Nem olyan ez a szezonkezdet, amire vágytam, javulnunk kell. Jelenleg nem megbízható az autónk, fel kell zárkóznunk, de a csapat otthon keményen dolgozik, hogy megoldja a gondokat, és hogy javítson az autó teljesítményén" - mondta Rubens Barrichello a malajziai verseny után.
"Kihagyott a gyújtás az autómban a harmadik körtől kezdve. Megpróbáltam kint maradni, de végül be kellett hozni az autót. Most már Kínára koncentrálok, ahol az lesz a célom, hogy befejezzem a versenyt, és jobb eredményt érjek el" - mondta Pastor Maldonado a verseny után.