A szezon második futamán Timo Glock két kör hátrányban, a tizenhatodik helyen ért célba, míg csapattársa, Jerome d'Ambrosio baleset miatt nem tudta befejezni a futamot. A belgát a kerékvető dobta meg 12 körrel a cél előtt, ami olyan mértékű függőleges gyorsulást okozott, hogy az autó rendszerei kikapcsolódtak tőle, és emiatt ott ragadt a kilences kanyarnál, és fel kellett adnia a versenyt.
"Remekül elkaptam a rajtot, és már az első kanyarban sikerült megelőznöm Trullit, de utána sokáig csak a pozíciómat tudtam védeni, míg végül visszaelőzött" - nyilatkozta a futam után Glock.
"Az autó nagyszerűen működött, és mivel vigyáztunk a gumikra, sikerült egy két kiállásos taktikát megvalósítanunk. A mérnökök és a bokszutca személyzete is remek munkát végzett, jól jöttem ki a forgalomból, és egy előremutató versenyen vagyok túl. A bokszban dolgozó szerelők jó munkája, egy gyors és sima bokszkiállás kellett ahhoz, hogy vissza tudjam előzni Trullit. Eltekintve attól a néhány lépéstől, amelyeket a teljesítményünk javításához még meg kell tennünk, minden remekül működik. Nagyon várom, hogy milyen fejlesztéseket sikerül megvalósítanunk Kínában, és utána az európai versenyeken!" - tette hozzá a német pilóta.
A Virgin másik pilótájának, az újonc Jerome d'Ambrosiónak sem sikerült igazán jól a hétvége, ennek ellenére összességében elégedett a teljesítményével.
"Egészen jól éreztem magam a hétvégén. Nem fogok szívesen visszaemlékezni arra, hogy kevesebb mint 15 körrel a vége előtt ki kellett szállnom a versenyből. A célom az volt, hogy mind a kvalifikáción, mind a futamon javítsak a melbourne-i eredményemhez képest, ebből a szombati javulás meg is valósult - és végülis a futam is jobban sikerült. Úgy érzem, sikerült egy jó tempót fenntartanom, különösen a második és a harmadik etapomban, és ennek nagyon örülök. Biztos vagyok benne, hogy ráléptünk a helyes útra" - mondta a huszonöt éves belga versenyző.
John Booth csapatfőnök is elégedetten nyilatkozott a futam után.
"Természetesen csalódottak vagyunk, mert csak az egyik autónk tudta befejezni a versenyt, de általánosságban véve elégedettek lehetünk, hiszen erős teljesítményt nyújtottunk a versenyen. Mindkét pilótánk jól vezetett, és egy kicsit jobb tempót tudtunk menni, de az igazi siker az, hogy jól tudtuk kezelni a gumik kopását, így mindkét pilótánknak csak kétszer kellett kiállnia kerékcserére. Láttuk a gumikopást a hétvége első felében, és olyan pozícióba hoztuk magunkat, hogy csak kétszer kelljen kiállni. Jerome autója kikapcsolódott egy ütéstől, de ettől eltekintve boldognak érezheti magát, mert jó munkát végzett élete második versenyén" - fogalmazott Booth.