Kedden jelentette be a Williams, hogy átalakítja technikai stábját: év végén távozik a technikai igazgató, Sam Michael és az aerodinamikai főmérnök, Jon Tomlinson, júniustól a Ferrari-McLaren kémbotrányban híressé vált Mike Coughlan csatlakozik főmérnökként a gárdához.
Korábbi hírek arról szóltak, hogy széthúzás nehezítette a Williams válságkezelését, sokan nem a bűnbakká tett mérnököket, hanem az elnök, Adam Parrt okolták a gyenge szereplés miatt. Megerősíti ezeket az információkat, hogy Parr elárulta, felajánlotta lemondását a minden korábbit alulmúló idénykezdet miatt.
"Egy közös konferencia-beszélgetésen felájonlottam a lemondásomat Frank Williamsnek, Patrick Headnek és a résztulajdonos, Toto Wolffnak" - nyilatkozta Parr. "Felelős vagyok a történtekért és a vállalom is a felelősséget. Lemondásomat nem fogadták el, de ez nem jelenti azt, hogy nem érzem magam hibásnak a történtekért."
"Az egész gyárnak elmagyaráztam, hogy felelős vagyok az eseményekért, saját hibáimért elnézést is kértem."