Vágólapra másolva!
A szorosabb karosszéria-borítástól túlmelegedett a motor Szingapúrban, ezért még pénteken gyorsan visszatértek a régihez. Ezzel pár tizedmásodpercet buknak.

A Renault új fejlesztéseket vitt a Szingapúri Nagydíjra, ám az eddiginél szűkebb karosszéria-borítás és oldaldobozok miatt Vitalij Petrov autóján már az első szabadedzésen túlmelegedett a motor, ezért estére visszaszerelték rá a régi alkatrészeket.

"Nem maguk az új alkatrészek okozták a gondot, hanem valami a hűtők vízellátásával nem stimmelt" - mondta a Renault csapatfőnöke, Eric Boullier az Autosportnak. "Tehát inkább mechanikai jellegű problémáról volt szó, de mivel előzetes tesztelésre nincs mód, nem kockáztathattuk meg, hogy esetleg lemaradunk a második szabadedzésről is, ezért úgy döntöttünk, visszatérünk az eredeti csomagunkhoz."

Boullier hozzátette, hogy "természetesen tovább fogunk dolgozni a frissítésen, és Szuzukában remélhetőleg újra feltehetjük az autóra".

A túlmelegedés miatt Petrov az első edzésen mindössze 8 kört tehetett meg. "Úgy határoztunk, gyorsan kiküszöböljük a problémát, mert különben nem jutottunk volna el a második edzésig sem" - mondta. "Ezen a pályán az első edzést is katasztrófa volt kihagyni, mert gyakorlással és tanulással rengeteget lehet nyerni rajta, ezért attól tartok, itt nem leszünk szupergyorsak. Szuzukában talán igen."

Boullier elismerte, hogy a Renault az idén nem brillírozik a lassú pályákon, ezért a Marina Bayben eleve küszködésre készültek. Péntek este Petrov a 14., míg Bruno Senna a 12. helyen végzett, 3,9 másodperccel lemaradva Sebastian Vettel Red Bulljától.

Forrás: AFP

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!