Red Bull
Sebastian Vettel (1.): "Nagyon, nagyon elégedett vagyok a mai eredménnyel, az autóm végig fantasztikus volt. Amikor keményen kellett nyomnunk a gázt, simán elhúztunk a többiektől, ami sokat segített. A Safety Car megjelenése nem igazán illett a tervünkbe, mert harminc körrel a verseny vége előtt durván harminc másodpercnyi előnyünk volt, de nem baj, az újraindítást is remekül kaptam el. Kicsit mázlim volt, hogy néhány lekörözött is bekerült Jenson (Button) és közém, mert így azonnal fel tudtam venni a ritmust. Megint előnyre tettem szert, elégedett voltam. Ez összességében fantasztikus eredmény. Imádom ezt a pályát, imádom a kihívást, amit jelent - ez a szezon egyik leghosszabb versenye, de az autónk végig fantasztikusan ment, és a motorral sem volt probléma. A Renault ismét szép munkát végzett, ezért a futam nagy részében kényelmes helyzetben voltunk, ami ezen a pályán hasznos, mert nemcsak az időmérőn, hanem a versenyen is nehéz a kör mindhárom szektorát rendesen összerakni. A világbajnokság szempontjából is nagyon örülök, hiszen úgy tűnik, a következő versenyen újabb esélyt kapunk rá, hogy elhódítsuk a címet."
Mark Webber(3.): "Sajnos idén túl sokszor találtam magam abban a helyzetben, hogy fel kell kapaszkodnom a mezőnyben. Jelenleg nem tudok annyira jól rajtolni, mint tavaly. Ezen dolgoznom kell; majd igyekszem tanulmányozni, hogy mi lehet a gond, mert mindenképpen orvosolnunk kell a problémát. Még keményebben kell dolgoznom, hiszen szörnyen bosszantó, ráadásul a kockázatokat is növeli, hogy állandóan a pályán kell pozíciókat szereznem, különösen, amikor nem működik rendesen a DRS az autómban. Ma valószínűleg emiatt végeztem egy hellyel hátrébb, bár JB (Button) az utolsó etapban nagyon gyors volt, úgyhogy jó lett volna harcolni vele, még ha ő is haladt elöl. Seb ma kétségkívül megérdemelte a győzelmet, de itt egy dobogós hely sem megvetendő. Természetesen jobban szerettem volna győzni, ez azonban nagyon nehéz pálya. A srácok egész hétvégén csodálatos munkát végeztek, különösen értem - ez nem volt számomra a legjobb hely. Mindenkinek köszönettel tartozom, beleértve a Renault-t is. A megbízhatóságunk száz százalékos volt, ami nagyon szép munka."
McLaren
Jenson Button(2.): "Mondták a verseny alatt, hogy vigyázzak a gumikra és az autóra, csak az utolsó 12 körben tudtam keményen nyomni a gázt, amikor üldöztem Vettelt a szuperlágy gumikon. Mindent beleadtam, de végül nem volt meg a kellő sebességünk ahhoz, hogy lefaragjuk a különbséget. Még így is azt gondolom, hogy a lehető legjobb stratégiánk volt szombatra és vasárnapra, reálisan nem kérhettem volna ennél jobb eredményt erre a hétvégére. Tény, hogy nem követtünk el hibákat ezen a hétvégén, csapatként a legjobb munkát végeztük el azzal a csomaggal, ami a rendelkezésünkre állt. Pár dolgot javítani kell a csomagunkon, de úgy gondolom, Szuzuka egy kicsit jobban fekszik nekünk, mint Marina Bay. Mostanában a dobogón szoktam végezni, de nagyon szeretnék már egy lépcsőfokkal magasabban állni a következő versenyen."
Lewis Hamilton(5.): "Gratulálok Sebnek a remek vezetéséhez - fantasztikusan vezetett egész hétvégén. És szép munkát végzett Jenson is, megmutatta, hogy mit lehet elérni a csomagunkkal, ha igazán kihozzuk belőle a maximumot. Majdnem hazahozta a győzelmet, felbátorít, hogy folytathatjuk a győzelmekért való hajszát a szezon hátralévő részében. Jó móka volt megelőzni az autókat a büntetésem után, de frusztráló volt, hogy megint hátra kerültem a mezőnyben, egy olyan autóval, amivel úgy érzem, az élmezőnybe kerülhettem volna. Nekem ez a hétvége kicsit olyan, mint egy kihagyott lehetőség. Ahogy mindig, túllépek rajta, és már várom Szuzukát."
Ferrari
Fernando Alonso (4): "Sajnos ma lehetetlen volt a dobogón végeznünk. Nem voltunk elég gyorsak, és bár a verseny egyes szakaszaiban a harmadik helyen haladtunk, tudtuk, hogy előbb-utóbb megelőznek majd minket. Persze ha jól kapod el a rajtot, történik valami szokatlan, és közben mindent tökéletesen csinálsz, esetleg összejöhet a dobogó, de jelenleg a valóság az, hogy teljesítmény szempontjából az autónk csak a harmadik helyen áll. Ma úgy alakult, hogy a Safety Car miatt eltűnt az a néhány másodperces előny, amit Webberrel szemben felépítettünk, és a lekörözöttek - akik talán kicsit meg voltak zavarodva - váratlan problémákat okoztak, ami még inkább megnehezítette a helyzetet. A rajt után nagyon koptattuk a szuperlágy gumikat, míg a lágyakon a helyzet újra normalizálódott a Red Bullhoz és a McLarenhez képest. Egész hétvégén harcoltunk, és elégedett vagyok a csapat munkájával, mivel mindig a lehető legjobbat nyújtották, és mindent kihoztunk ebből a versenyből, amit lehetett. Öt nehéz futam áll előttünk, de a motivációnk nem változik: egy ponton talán képesek leszünk támadni, míg máskor majd védekeznünk kell, de akárhogy is legyen, mi mindent beleadunk."
Felipe Massa(9): "Nincs értelme eltitkolni a csalódottságomat és a mérgemet egy olyan futam után, amely egészen más eredményt is hozhatott volna. A (Lewis) Hamiltonnal való érintkezés miatti sérülés sokba került nekem, mivel rengeteg időt veszítettem a verseny korai szakaszában, amikor még nagy volt a forgalom. A futam után megpróbáltam beszélni vele, hogy tisztázzuk a dolgokat, de válasz nélkül továbbállt, ezért amikor az interjúk számára kijelölt területre értünk, elmondtam neki, mit gondolok. Emellett a Safety Car tovább nehezítette a dolgomat: néhány körrel korábban cseréltem kereket, és felraktam a szuperlágyakat, amelyek semmiképpen sem tartottak volna ki a végig, míg mások a legjobbat hozták ki a versenyből azzal, hogy jelentősebb időveszteség nélkül álltak ki a bokszba. A verseny végén először (Rubens) Barrichello mögött veszítettem időt, aztán el kellett engednem (Sebastian) Vettelt, ami azt jelentette, hogy körhátrányba kerültem hozzá képest, és minden esélyemet elveszítettem a hetedik helyre, pedig (Adrian) Sutil és (Nico) Rosberg előttem már szenvedtek a gumikkal. Nagyon szeretnék egyszer már egy problémamentes futamot, amiben mostanában nem volt részem, elég megnézni például Monzát. Ma az első hatba kerülés egyértelműen elérhető lett volna."
Mercedes
Nico Rosberg (7): "Ma a hatodik hely megszerzése lett volna az optimális számunkra, de ezen a hétvégén nem igazán jött ki a lépés. A futam alatt szenvedtem az autó hátuljával, a kocsinknak egyszerűen nem fekszik ez a kemény pálya. A körülöttem lévő autókhoz képest nekem nagyobb gondot okozott a gumik kopása, és ez a Safety Car miatti kényszerű stratégiaváltással együtt azt jelentette, hogy nem tudtunk előrelépni. Bár a szingapúri hétvége eredményével nem vagyunk elégedettek, keményen fogunk dolgozni, hogy a következő ázsiai versenyre javítsunk az autón."
Michael Schumacher(-): "Nagyon szerencsétlen véget ért a versenyem ma este Szingapúrban, és nyilvánvalóan egy kicsit csalódott vagyok. Az esetet egy félreértésnek nevezném Sergio Pérez és közöttem. Éppen a ráhúzódott volna a belső ívre, és elemelte a lábát a gázról, én pedig nem számítottam rá, hogy ezt ilyen korán teszi majd, így belementem. Ez valószínűleg azon versenybalesetek egyike, amelyek kívülről nagyobbnak látszanak, mint belülről, mivel teljesen rendben vagyok, és összességében a becsapódás sem volt túl erős. Kár érte, mivel az autóm és a gumik is jól működtek, így remek tempót mentem. Most már a következő versenyekre koncentrálok, és remélem, azok jobb véget érnek majd."
Force India
Paul di Resta(6.): "Az első szingapúri Nagydíjam sok örömet okozott, nagyon boldog vagyok a végeredménnyel. Nem hinném, hogy a safety car igazán segített volna nekünk, mert a verseny felénél még sok tartalék volt a szuperlágy gumijaimban, de nem is ártott nekünk. Miután kiment, az volt a feladatom, hogy a sebességemet Rosberghez igazítsam, óvjam a gumikat, és hogy hazahozzam az autót. Légüres térben haladtam a verseny utolsó részében, ami segített, és a sebességünk is erős volt. Ez talán a legjobb versenyem volt a szezonban, ez az eredménye mindannak a kemény munkának, amit a színfalak mögött végeztem. Egy fejlesztési csomaggal érkeztünk ide, ami segített javítani a teljesítményünket a versenyben, és megnövelte a gumik élettartamát. Ma ennek láttuk a hasznát."
Adrian Sutil(8.): "Egy ideje már az a célunk, hogy mindkét autónk a pontszerző helyeken végezzen, ezért nagyon boldogok lehetünk azzal, ahol ma végeztünk. A pontok, amiket szereztünk, segítenek minket lélegzetvételhez jutni a Sauberrel szemben a bajnokságban. Ez egy elég normális verseny volt nekem, bár vesztettem pozíciót a safety car alatt, mivel Rosberg elém került, és ott is maradt a verseny végéig. Az utolsó etap igen nehéz volt, mert 30 kört kellett megtennem a lágy gumin. Pérez szorosan mögöttem loholt, aztán Massa is gyorsan felzárkózott az utolsó körben. Szerencsére volt annyi előnyöm, hogy megtartsam a nyolcadik helyet."
Sauber
Sergio Pérez (10.): Szerintem a 10. volt a legjobb helyezés, amit elérhettünk ma. Kétkiállásos stratégián voltam, a szuperlágyakkal kezdtem, aztán a 15. körben lágyra váltottam. A második kiállásomat előre kellett hozni, mert defektet kaptam, amikor ütköztem Michael Schumacherrel, aztán nagyon hosszú utolsó etapot kellett mennem - kicsit többet is, mint fél versenytávot - a második szett lágy gumival. Szerintem Michael túl optimista volt azzal, amit megpróbált. Kár, hogy vesztettem egy helyet Felipe Massával szemben a végén, de a gumiknak vége volt, és már nem tudtam tovább védekezni. Harcolunk, hogy visszavegyük a hatodik helyet a világbajnokságban."
Kamui Kobajasi(14.): "Ez egy nagyon nehéz hétvége volt számomra. A sebességünk egész hétvégén rendben volt, de a versenyen ez mégsem hozott semmit a konyhára a forgalom és egy stratégiai hiba miatt, amit akkor vétettünk, amikor bejött a Safety Car. Nagyon meglepődtem, amikor megkaptam az áthajtásos büntetést (Button feltartása miatt - a szerk.), mert egyetlen kék zászlót sem láttam."
Williams
Pastor Maldonado(11.): "Az autó nagyon túlkormányzott volt a verseny alatt, főleg az első etapban. Mindent megpróbáltunk, hogy ettől megszabaduljunk, és hogy megóvjuk a hátsó gumikat, de a kopottságuk arra kényszerített minket, hogy hamar kereket cseréljünk. Ez azonban nem sokat változtatott a stratégiánkon, és a végére jól összejött minden. Sikerült jó ritmusba kerülnöm, különösen a második felében a versenynek, amikor képes voltam konstans módon követni Massát. szerintem a csapat jól dolgozott, és én is elégedett vagyok, mert ez volt az első alkalom, hogy Szingapúrban versenyeztem."
Rubens Barrichello(14.): Már az elején mondtuk, hogy a gumiknak nehéz lesz itt. Amikor a Safety Car bejött, az egyetlen választásunk az volt, hogy kint maradunk, hogy legyen esélyünk pontokat szerezni. Kemény volt olyan sok kört megtenni ugyanazokkal a gumikkal - amikor Massa megérkezett mögém, semmit sem tehettem. Megpróbálkoztam vele, de nem volt ma kifizetődő nekünk.
Toro Rosso
Sébastien Buemi (12): "Azt hiszem a 12. hely többé-kevésbé a maximum, amiben ma reménykedhettünk. Ha összességében kellene elemezni a hétvégét, azt mondanám, hogy nem volt elég leszorítóerőnk, amit jól mutat az is, hogy remek csúcssebességet értünk el az egyenesekben, a kanyarokban viszont nem voltunk elég gyorsak. De természetesen utólag mindig könnyű ilyeneket mondani, és bölcsnek lenni. A gumik meglehetősen erősen koptak, így a három kiállásos stratégiát választottuk. Számításaim szerint ezzel az autóval sokkal versenyképesnek kell lennünk egy olyan pályán, mint Suzuka, így már alig várom, hogy Japánba utazzunk a következő fordulóra. Előtte azonban figyelmesen ki kell elemeznünk a futamon gyűjtött adatokat, hogy megtudjuk, hogyan fejlődhetünk a jövőben az ehhez hasonló pályákon rendezett versenyeken."
Jaime Alguersuari(-): "Már szombaton tudtuk, hogy milyen versenyre számíthatunk, és bár kész voltam a legjobb teljesítményt nyújtani, nem sokat vártam ettől az estétől. Az első néhány körtől kezdve erős túlkormányzottsággal küszködtem. Néhány körrel a leintés előtt nekimentem a korlátnak, és ezzel vége volt a versenyemnek. A saját és a csapattársam teljesítményét elnézve - aki eltérő stratégián volt hozzám képes, mivel én két kiállást teljesítettem - nem hiszem, hogy ezen a hétvégén pontokat szerezhettünk volna. Ami az áthajtásos büntetést illeti, nem igazán tudom, hogy miért kaptam, mivel alig értem össze (Jarno) Trullival."
Lotus
Heikki Kovalainen(16.): "Nagyon elégedett vagyok a mai teljesítményemmel, mindannyian boldognak kell lennünk, mert ez egy remek verseny volt az egész csapatnak. A bokszstratégia kifizetődött számunkra, a fiúk briliáns munkát végeztek azzal, ahogy minden alkalommal gyorsan küldtek ki engem, ezzel is segítve, hogy Petrov előtt maradhassak a bokszkiállások után. Az autó kiegyensúlyozott volt az egész verseny alatt, a gumik jól működtek, ezért képes voltam elhúzni Petrovtól, és az erős 16. helyen végeztem. Az is jó, hogy a fejlesztések, amiket idehoztunk segítettek abban, hogy egy újabb kis lépést tegyünk előrefelé. Szerintem Szuzukában még többet fogunk látni ebből, mert az a pálya jobban fekszik nekünk. az ilyen versenyek után, mint a mai, alig várom már, hogy újra az autóba ülhessek, úgy hagyjuk el Szingapúrt, hogy kellemes érzéseink vannak a hátralévő pár versennyel kapcsolatban."
Jarno Trulli(-): "Újra remek rajtom volt, mindkét Renault és egy Toro Rosso előtt voltam. Elkezdtek tolni, de az autó jónak éreztem, és képes voltam előttük maradni kényelmesen, még a bokszkiállás után is, a második szett gumival jól éreztem magam. Aztán Jaime Alguersuari megütötte az autóm bal hátulját, ami azt jelentette, hogy be kellett jönnöm, ami nagyon kiábrándító volt - ez igazán rossz szerencse volt, ezután meg kellett próbálnom visszaküzdeni magam, a legjobbamat nyújtottam egészen addig, amíg a váltóprobléma miatt fel kellett adnom a versenyt. Elégedett vagyok a csapattal, hogy az elejétől kezdve képesek voltunk harcolni. Szerintem egy jó jel, hogy erre képesek vagyunk a versenyben, most megyünk Japánba, remélem, ott is megtartjuk a lendületünket."
Renault
Bruno Senna(15.): "Ez kemény verseny volt. Az első köröm jól sikerült, de aztán durva gumikopással küszködtünk. Nagyon igyekeztem, hogy gyors köröket fussak, csakhogy folyamatosan állítgatnom kellett a fékerőelosztást, hogy ellensúlyozzam a hátsó gumik kopását. Amikor pedig feltettük az autóra a lágy gumikat, korántsem tapadtak annyira jól, mint a szuperlágyak. Aztán, ahogy megérkeztem a hajtűhöz, amely a pálya leglassabb kanyarja, blokkoltak a kerekeim, és a falnak koccantam. Ez egyrészt azért nehezítette meg a versenyemet, mert időt vesztettem vele, másrészt azért, mert szükségessé tett egy extra bokszkiállást. Sokkal jobban is alakulhatott volna számunkra ez a futam, de megtettük, ami tőlünk telt, és már inkább Japánra gondolunk, ahol remélhetőleg alaposabban kiaknázhatjuk majd az R31-ben rejlő lehetőségeket. "
Vitalij Petrov(17.): "Ezt a mai versenyt a legjobb lesz elfelejteni. Először is, már röviddel a rajt után gondom akadt a KERS-szel, ami minden egyes körben több tizedmásodperces veszteséget okozott, és megnehezítette az előzéseket. Aztán a gumik is elkezdtek rakoncátlankodni; amikor az élmezőny lekörözött, kicsit lassítanom kellett, amitől csökkent a keréknyomás. Le kell ülnünk kideríteni, hogy az autónk az ilyen pályákon miért nem teljesít megfelelően. Ma nem álltunk a tőlünk megszokott szinten, de az utolsó öt verseny helyszíne mind olyan pálya lesz, amely jobban illik az R31-hez."
Hispania
Vitantonio Liuzzi (20.): A mai verseny elég kemény volt; nem csak azért, mert az autót nehéz volt vezetni ilyen körülmények között, hanem azért is, mert kicsit pechesek voltunk. A verseny első fele jól sikerült, de aztán az utolsó negyedében arra kényszerültünk, hogy az utolsó szett gumira váltsunk, mert a hátsók szétkoptak, és fel kellett tennünk azokat a gumikat, amiket a kvalifikáción használtunk. Azonnal éreztem, hogy az autónak sokkal kisebb a tapadása, ez ahhoz vezetett, hogy a 14-es kanyarban blokkoltak a kerekeim, anélkül, hogy bármit másképp csináltam volna, megérintettem a falat, ami letörte az első szárnyamat. Ekkor tehát újra be kellett jönnöm a bokszba. A falas incidens után az autót nehéz volt vezetni, nagyon alulkormányzott lett, utána már csak az volt a célom, hogy elérjem a kockás zászlót. Kemény volt ott kint, de legalább pozitívum, hogy eljutottunk a végéig."
Daniel Ricciardo (19.): "Sajnos a versenyem nem volt túl érdekes, mert letört az orrkúpom az első körben. Kissé összezsúfolódtunk a 8-as kanyarban, nem volt előttem szabad az ív, csak meg akartam tartani azt az ívet a következő kanyarra, és akkor jött a koccanás. Az én hibám volt, hogy kissé mélyen hajtottam be a kanyarba, és megfizettem érte, mert utána kaptam néhány kék zászlós figyelmeztetést, amik összezavarták a ritmusomat. De a középső etap nem volt túl rossz, kissé visszataláltunk a ritmushoz, de a vége felé egyre több lett a kék zászló, és elég sokáig akartunk kint maradni a gumikkal, amit nehéz volt megoldani. De sikerült, jó volt elérni a célig a szezon legkeményebb versenyén. Most arra van szükségem, hogy tovább dolgozzam és előrelépjek."