Red Bull
Sebastien Vettel(1.): "Ez egy nagyon jó verseny volt számunkra, élveztem. Kicsit csatáztunk Jensonnal a távolságot illetően, mindig négy másodperc körüli különbség volt közöttünk, de érdekes módon a bokszkiállásoknál továbbra is közeledett hozzám. Nagyon keményen nyomtam a bokszba befelé menet, de úgy tűnik, így is vesztettünk egy keveset itt, amit meg kell értenünk, miért történhetett. A pályán kritikus pont volt a gumikkal való bánásmód, ügyelnünk kellett arra, hogy elég maradjon belőlük a végére, de amúgy egy sima verseny volt. Az autó balansza nagyon jó volt, és egy fantasztikus versenyt futottunk ma. Köszönet az egész csapatnak és a Renault-nak, akik kivételes munkát végeztek eddig az egész szezonban. De vegyes érzések kavarognak bennem. Nagyon büszke vagyok, hogy a győztese lehettem az első Indiai Nagydíjnak, de másrészt elvesztettük két kollégánkat nemrég. Nem ismertem Dan Wheldont, de nyilvánvaló, hogy nagy név volt a motorsport világában. Marco Simoncellit idén ismertem meg, együtt érzek a családjával. Készen vagyunk arra, hogy vállaljunk valamennyi kockázatot, de nyilvánvalóan azért imádkozunk, hogy semmi se történjen; néha emlékeztetnek minket, hogy ez a legutolsó dolog, amit látni szeretnénk. ez egy nagyon impresszív ország, nagyon különbözik attól, amit Európában megismertünk, de nagyon inspiráló. Ha a szemedet és a füledet nyitva tartod, sok dolgot tanulhatsz arról, ahogy az emberek itt hogyan kezelik a dolgokat. Ez egy nagy ország rengeteg emberrel, de boldogak és élvezik az életet, erről szól az egész. az életünk végén csak a barátságokat, az érzelmeket és gondolatokat vihetjük magunkkal, nem pedig azt, ami a bankszámlánkon pihen. Tehát még akkor is, ha az embereknek nincs is sok pénzük, sokkal gazdagabbak sok más módon, és ebből mi is tanulhatunk. Ez egy remek verseny, és egy remek esemény volt, a pálya fantasztikus, tehát sok köszönet az embereknek Indiában."
Mark Webber(4.): "Igazán a verseny közepén vesztettük el a dobogót. Ez egész évben jellemző volt: nincs meg a sebességünk az etapok végén, elfogynak a gumik, aztán elvesztjük a stratégiát, ami azt jelenti, hogy előbb kell kereket cserélnem, ami megnehezíti az életet. A végén nem voltam elég gyors. Elég jó sebességem volt az etapok elején, de ahogy a többiek elmennek, mi újra felzárkóztunk rájuk. Kicsit küszködtünk az autó balanszával az etapok végén. Jót csatáztam Fernandóval, de a McLarenek és a Ferrarik nagyon jók voltak az első szektorban, Jenson az első körben a hátsó egyenesben kapott el engem. Hozzá képest elég gyors voltam az első pár körben, de ezután ahogy elkezdtem csatázni vele, elhasználódtak a gumijaim. Tehát így mentek itt a dolgok, kiábrándító, de most megyünk Abu Dzabiba."
McLaren
Jenson Button (2.): "A csapatmunkát tekintve mindent jól csináltunk ma - az autónk egyszerűen nem volt elég gyors ahhoz, hogy nyerjünk. Jól rajtoltam, az első körökben sikerült több helyet javítanom, utána pedig az volt a célom, hogy Mark Webbert öt-hat körön keresztül magam mögött tartsam. Végül elértük, hogy a hátsó gumijai elkopjanak, ez lehetővé tette számomra, hogy előnyt autózzak ki. Ezután elkezdhettem Seb (Vettelt) üldözni, de nagyon nehéz volt közel kerülni hozzá. Az utolsó bokszkiállásnál kockázatos volt Sebnél korábban váltani a kemény gumikra, de meg kellett próbálnunk. Elég jól működött is, mert három másodpercet tudtam hozni rajta. Nagyon jó érzés volt vezetni az autót: mielőtt Seb fel tudta venni a ritmust a kemény gumikon, 2,8 másodpercre csökkentettem a különbséget, de ez nem volt elég. Ennek ellenére ez egy nagyon jó eredmény számunkra - azt hiszem, a lehető legjobb teljesítményt nyújtottuk. Nagyon tetszett, amit ezen a hétvégén tapasztaltam. Azt hiszem, az összes versenyző izgatottan várja majd, hogy visszatérjen ide, mert a pálya fantasztikus: gyors, és minden megtalálható benne. Tőlem egy nagy pipát kap. Az indiaiak remekül fogadtak minket az országukban, még soha nem láttam ennyi mosolygós embert. A közönség csodálatos volt, remélem, hogy a Forma-1 még nagyobb szerepet tölt be a jövőben Indiában, és jövőre még több néző kilátogat a versenyre."
Lewis Hamilton(7.): "Ami a Felipével történt ütközést illeti, megesik az ilyesmi. Úgy érzem, hogy nem én voltam a hibás, versenybaleset volt. A rajtrácson, az egyperces néma tiszteletadás előtt egymás mellett álltunk. Átkaroltam, és egy nagyszerű versenyt kívántam neki. Még mindig nagyon tisztelem őt. A verseny közben vibrációt éreztem a jobbkanyarokban, olyan volt, mintha a padlólemez a földet súrolná. Úgy nyomtam a gázt, ahogy csak tudtam, de már nem tudtam megfelelő teljesítményt nyújtani, ezért ezt majd ki kell vizsgálnunk. Eseménydús évem volt, de még mindig van hátra két futam, és megpróbálom mindkettőn a lehető legtöbb világbajnoki pontot megszerezni. Jenson nagyszerű munkát végzett ma, tehát egyértelmű, hogy gyorsak voltunk. Megpróbálom összeszedni magam a következő verseny előtt."
Ferrari
Fernando Alonso(3.): "Jó érzés dobogóra állni India Forma-1-es bemutatkozásán, és örülök, hogy újabb serleget vihetek haza. A mai nap mindenesetre különleges volt, tele ellentétes érzelmekkel. A dobogós helyezés nyújtotta elégedettség érzése nem tudja kitörölni az elmúlt napok szomorúságot, amelyet két kollégánk, két különleges ember - Dan Wheldon és Marco Simoncelli - halála miatt érzünk. Ezután a futam után a világbajnoki második hely megszerzése még lehetséges, ám nagyon nehéz feladat, mivel a McLaren jelenleg remek formában van, még akkor is, ha csak 13 pont a különbség. Tisztában vagyunk vele, hogy papíron a Red Bullok és a két McLaren mögött állunk, de ha valami szokatlan történik, felállhatunk a dobogóra. Ma a csapat fantasztikusan teljesített, sikerült orvosolniuk egy problémát az első szárnyon, amit csak húsz perccel a rajt előtt vettünk észre. Nem különösebben jól kaptam el a rajtot, így (Jenson) Button megelőzött. Ezután megpróbáltam közel maradni (Mark) Webberhez, és amikor egy kicsit lelassult, felzárkóztam rá, néhány körrel tovább kint maradtam, így sikerült elé kerülnöm. Kifizetődőnek bizonyult a türelmem. Most megyünk Abu Dhabiba, ahol általában kicsit szokatlan a verseny... Talán ellátogatok a Ferrari Parkba golfozni, hogy egy kicsit kikapcsoljak a verseny előtt, aztán vasárnap este megpróbálom hazavinni a trófeát, amely még nem szerepel a gyűjteményemben."
Felipe Massa(-): "Egy ilyen hétvége után nem igazán lehet mit mondani. Nagyon szomorú vagyok, hogy nem tudtam befejezni a versenyt, amelyen úgy tűnt, megvan a tempóm, hogy a dobogóért harcolhassak. Ami a (Lewis) Hamiltonnal való ütközést illeti, csak annyit mondhatok, hogy nem értek egyet a sportfelügyelők véleményével, akik kiszabták a büntetést. Én egyszerűen az ideális ívet követtem, a határon fékeztem, és a pálya felgumizott részén maradtam. Mi mást tehettem volna? Ez már a sokadik alkalom idén, hogy Hamilton belém jön, úgy tűnik, ez valami végzetes vonzalom a részéről... A múltban megpróbáltam beszélni velem, de nem mutatott érdeklődést. Most az a legjobb, ha azonnal tovább lapozunk, és az év utolsó két versenyére koncentrálunk. Mind a kettő különleges lesz, mivel Abu Dhabi egyfajta hazai verseny a Ferrari számára azzal a csodálatos élményparkkal a pálya mellett, majd következik Interlagos, amely számomra mindig különleges. Minél gyorsabban megpróbálom elfelejteni ezt az Indiai utat, de erről abszolút nem az ország tehet!"
Mercedes
Michael Schumacher(5): "Nyilvánvalóan elégedett vagyok a mai versennyel. A legtöbbet értük el, amiben reménykedhettünk, és csapatként mindent kihoztunk a lehetőségeinkből. Az ötödik és hatodik hely remek eredmény számunkra. Ráadásul az autómat remekül összerakták a versenyre, nagyon stabil volt. A rajtnál minden a stratégiámnak megfelelően alakult, mivel szándékosan nem akartam elhasználni a KERS-emet az első két kanyarban, inkább a hosszú egyenesre tartogattam, hiszen tudtam, hogy ott előrébb kerülhetek. A második etapban sikerült jó állapotban tartanom a gumijaimat, így tovább maradhattam kint, és ez elég volt az ötödik helyhez. Ami igazán fontos, hogy továbbra is keményen dolgozunk, próbálunk fejlődni, és ez ma sikerült is. Az első Indiai Nagydíj szervezőinek pedig szeretnénk hatalmas gratulációt küldeni: biztos, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki szerint nagyon pozitívan sikerült a bemutatkozás."
Nico Rosberg (6): "Elégedettek lehetünk a csapat jó eredményével, a fiúk a garázsban ezt érdemelték. Annak is örülök, hogy sikerült javítanom egy helyet a rajtpozíciómhoz képest. A stratégiám azonban ma nem volt tökéletes, és veszítettem némi időt a második bokszkiállásnál, ami miatt nem tudtam Michael előtt maradni. A verseny végén jó tempót diktáltam, és nagyon keményen nyomtam a gázt, az utolsó körökben azonban már lehetetlen volt elkapnom őt. Bízom benne, hogy ezt a jó eredményt megismételhetjük az utolsó két versenyen. Összességében az Indiai Nagydíj bemutatkozása jól alakult számunkra, és szerintem a szurkolók is élvezték a versenyt. Már várom, hogy jövőre visszatérjünk ide."
Toro Rosso
Jaime Alguersuari(8): "Összességében nagyon elégedett vagyok a csapat teljesítményével, mivel újabb remek versenyt tudhatunk a hátunk mögött, és Koreához hasonlóan ismét gyorsnak bizonyultunk. Ennek köszönhetően sikerült megelőznöm (Bruno) Sennát, majd (Adrian) Sutilt is. A két Sauber is mögöttem volt, és szerintem ez az eredmény mutatja, hogy hol a helyünk valójában. Bíztató, hogy sikerült jobb teljesítményt nyújtanunk a Renault-knál. Még egyszer el kell mondanom, hogy a csapat remek munkát végzett a felkészülés során, az edzéseken, illetve a bokszkiállásoknál, és úgy tűnik, jó úton haladunk. Nagyon örülök, hogy sikerült 4 pontot szereznem, amivel a Toro Rosso beérte a Saubert a pontversenyben. Már nagyon várom a következő két versenyt, mivel szerintem, ha jó munkát végzünk, előttük zárhatjuk az évet. Kár, hogy Sébastien nem fejezte be a versenyt, miatta és a csapat miatt is. De biztos vagyok benne, hogy hamarosan újra pontokat szerez majd."
Sébastien Buemi(-): "Nagyon csalódott vagyok a délután történtek miatt, mivel remekül alakult a versenyem a tegnapi kiváló időmérő után. Amikor az autó megállt, éppen sikerült megelőznöm Hamiltont, a nyolcadik helyen haladtam, és szerintem az első nyolcban végezhettünk volna. Egy ilyen bíztató helyzet után egy kicsit nehéz lenyelni, hogy az ember kiesik, és nem szerez pontokat. Mindenesetre, ha a pozitívumokat nézzük, a tempónk egész hétvégén jó volt, ami igazolja a Koreában látott előrelépésünket. Úgyhogy most keményen kell dolgoznunk, és ezen az úton kell tovább haladnunk a hátralévő két futamon, ahol remélhetőleg újra pontokat szerezhetek."
Force India
Adrian Sutil (9.): "Elég jó futam volt, azt hiszem, elégedettek lehetünk a mai napon szerzett két ponttal. Az első körökben küszködtem az autó hátuljával, mert egy kicsit túkormányzott volt, és nem tudtam kivédeni a Toro Rossók támadását, ők ma egy kicsit gyorsabbak voltak. A második és a harmadik etapban viszont javult az autó balansza, és magam mögött tudtam tartani Pérez Sauberét az utolsó körökben. Az is a kezünkre játszott, hogy Buemi kiesett, így újabb pozíciót nyertem. Úgy gondolom, a kilencedik hely volt a maximum, remélem, Vijay (Mallya) boldog lesz ma este."
Paul di Resta (13.): "Viszonylag agresszív stratégiát választottunk ma. A kemény gumin rajtoltunk, és egy korai bokszkiállás volt a tervünk, abban reménykedtünk, hogy beküldik a Safety Cart. Kockázatos volt, hogy ilyen hamar lecseréltem a kemény abroncsokat, de ha működött volna, akkor nyertünk volna egy bokszkiállást, és három szett lágy gumival teljesíthettük volna a versenyt, ez lett volna a leggyorsabb taktika. Háromszor ki kellett állnunk, mert az elején elég gyorsan kopott a gumi, később azonban javult a helyzet. Jó látni, hogy Adrian a bajnokság szempontjából fontos pontokat szerzett - ez volt az oka annak, hogy más stratégián versenyeztünk."
Sauber
Sergio Pérez (10.): "Nagyon örülök, hogy ma pontot tudtam szerezni. Így legalább visszafizethettem a csapatnak valamit a pénteki hibám után, ami miatt három hellyel hátrébbról kellett indulnom. A stratégiánk jó volt ma - kockázatos volt, de kifizetődött, a csapat remek munkát végzett. Csak az első körben használtam a kemény abroncsot, a bokszkiállás után pedig forgalomba kerültem. Igazából azt hittem, hogy beküldik a pályára a Safety Cart, mert az első szektorban sok olaj került a pályára. Miután megelőztem Paul di Restát, keményebben tudtam hajtani. Az első szett lágy gumi jól működött, a második szettet viszont egy kicsit nehezen sikerült felmelegítenem. Adrian Sutil nagyon gyors volt, nem tudtam utolérni. Összességében úgy gondolom, hogy az időmérőn nem használtuk ki teljesen az autóban rejlő lehetőségeket, tudjuk, hogy javulnunk kell."
Kamui Kobajasi (-): "A mai versenyem sajnos egy csalódást keltő és rövid történet. A rajt után eltaláltak hátulról, és azonnal láttam, hogy az autóm füstöl és lángol. Nyilvánvaló volt, hogy az autóm túlságosan megrongálódott, ezért kénytelen voltam leállítani."
Renault
Vitalij Petrov(11): "A rajtom jól sikerült, főleg az figyelembe véve, hogy a kemény gumikon indultam. Korán kiálltam a bokszba, de elkövettem egy hibát a kuplunggal, ami miatt időt vesztettem, mert így nem tudtam azonnal elhúzni. Ez megzavarta a tervünket, mivel Sergio (Pérez) és a Force India elé kellett volna visszajönnöm, ez azonban nem sikerült. Ezeknek az autóknak az egyenesekben jobb végsebessége volt, mint nekem, ami miatt lehetetlen volt megelőzni őket, pedig pokolian próbáltam. Erős túlkormányzottsággal küszködtem, ami megnehezítette a vezetést, és a 9-es kanyarban elvesztettem az uralmam az autó felett, miután megütöttem a rázókövet. Kimentem a fűre, és majdnem elvesztettem az autót, de szerencsére sikerült megfognom. Elég kemény pillanat volt."
Bruno Senna (12): "Vegyesen alakult számomra a mai futam. Nagyon jól jöttem el a rajtnál, négy helyet is sikerült javítanom, aminek nagyon örültem. De sajnos gondom akadt a KERS-sel, így anélkül kellett küzdenem a versenyen, ami nagyon megnehezítette a dolgomat. Az erős rajom után az első etap további része nem sikerült jól, azonban ezt kompenzáltam egy erős második etappal, amikor egy másik szett gumit raktunk föl. Meglett volna esélyünk a pontszerzésre, de most már előre kell tekintenünk, hogy meglássuk, mi vár ránk Abu Dhabiban."
Lotus
Heikki Kovalainen(14.): "Ismét jól rajtoltam, talán nem annyira, mint az elmúlt két versenyen, de elkerültem a problémákat az egyes és a hármas kanyarban, és onnantól kezdve erős versenyt futottam. Volt olyan időszak, amikor a 10. helyen haladtam, az autót remeknek éreztem egész délután. Az első kiállások után is a sűrűjében maradtam, és ahogy az üzemanyagszint csökkent, képes voltam tartani az előttem lévő Senna tempóját, és megtartani az előnyömet a mögöttem lévők előtt. De amikor feltettük a kemény gumikat, sokkal nehezebbé vált tartani a tempót. A Hispaniák komolyan feltartottak, pedig kék zászlókat lengettek nekik. Szerintem Lewist is feltartották, de én is kimondottan sok időt vesztettem miattuk. Talán nem végeztem volna előrébb, ha nem tartanak fel. Amikor olyan keményen nyomjuk, ahogy csak tudjuk, és a középmezőny autóival csatázunk, az jó érzés nekem, és az egész csapatnak is."
Jarno Trulli(19.): "A balszerencse ismét utolért. Igazán jó rajtot vettem, de aztán az egyik Hispania hátulról belém jött, ahogy jöttünk kifelé a hármas kanyarból, és itt lényegében véget ért a versenyem. Defektet kaptam, és majdnem egy egész kört mennem kellett, mire visszaértem a bokszba, ebből a pozícióból már semmit sem tehettem. Szerintem az autó padlólemeze megsérült, amikor ütköztem, az autó balansza teljesen elromlott a verseny hátralévő részére, nem tudtam már jó időket futni. Ennek ellenére ez egy újabb jó hétvége volt a csapatnak. A megbízhatóságunk erős, Heikki tempója is jó volt a versenyen, így remélem, több szerencsém lesz az utolsó két versenyen, hogy bebiztosítsuk a 10. helyet a konstruktőri pontversenyben."
Williams
Rubens Barrichello (15.): "A rajt után, az első kanyar előtt letörött az autóm orra, ezért be kellett mennem egy nem tervezett bokszkiállásra. Ez már az elején elrontotta a versenyemet, mert nagy lemaradással tudtam csak visszatérni a pályára. Ezután egykiállásosra kellett változtatni a stratégiánkat, hogy elkerüljük a további időveszteséget. Egy kicsit be tudtuk hozni a lemaradásunkat, de nem eléggé ahhoz, hogy pontot szerezzünk. Kár érte, mert a tempónk jó volt, a gumikopással sem volt gond, tehát jobban is szerepelhettünk volna."
Pastor Maldonado (DNF): "Váltóhibám volt, de a pontos okát még nem tudjuk, ki kell vizsgálnunk. Előtte jónak tűnt a tempóm, a gumik is megfelelően működtek. Egyszerűen balszerencsés voltam. Most az utolsó két futamra kell koncentrálnunk."
Virgin
Jérome D'Ambrosio (16.): "Végeredményben megtettük azt, amit kellett. A csapat nagyszerű stratégiát talált ki, keményen hajtottam azért, hogy csökkentsem a hátrányomat. A hétvége azonban nem volt egyszerű számomra. Ami a gumikat illeti, kicsit furcsa volt: nagyon hosszú etapokat tudtunk futni anélkül, hogy elkoptak volna, másrészt viszont nem tudtuk kihozni belőle a legjobb teljesítményt, sem az időmérőn, sem a verseny elején. Összességében elégedettek lehetünk a ma elért eredménnyel.
Timo Glock (-): "A tegnapi, csalódást keltő időmérő után ma is balszerencsés napom volt. Kívülről érkeztem meg az első kanyarba, és hirtelen azt láttam, hogy alkatrészek repkednek körülöttem. A szokásosnál kicsit korábban fékeztem, és amikor befordultam, Kamui Kobajasi egyenesen belémhajtott, nem tudtam elkerülni az ütközést. Az első szárnyam megrongálódott, tehát bejöttem a bokszba, hogy kicseréljék, de észrevettük, hogy az autó bal oldalán is eléggé megsérült, ezért úgy döntöttünk, hogy kiszállunk a versenyből."
Hispania
Narain Karthikeyan(17.): "Remekül sikerült a versenyem, igazán jól éreztem magam, csodálatos élmény volt. 17. helyen végezni a hazai nagydíjamon a legjobb, amit kívánhattam magamnak ezzel az autóval, és még nagyobb elégedettséggel tölt el, hogy sikerült megvernem a saját csapattársamat és egy Lotust. Kár, hogy büntetést kaptam, anélkül talán sokkal jobb eredményt is elérhettünk volna. A rajtnál viszont jól jöttem el, és aztán némileg megsérült az első szárnyam, de később sikerült elkapnom a ritmust, és erős versenyt futottam. Csodálatos érzés, hogy teljesítettem az első Indiai Nagydíjat, és fel tudtam venni a versenyt a fő riválisainkkal, ami sok mindent bizonyít."
Daniel Ricciardo(18.): "Az első kör nem alakult valami remekül, de aztán sikerült megelőznöm néhány embert. Néhány körrel később elmentem Narain mellett, és jó ritmust vettem fel: elégedett voltam az első etapommal, mivel minden rendben ment, az autó balansza jó volt, és a gumik is szépen teljesítettek. A második etapban néhány kör után valami furát éreztem az autó elején, kicsit mozgott jobbra-balra, még mindig nem tudom, mi volt ennek az oka, talán egy defekt. Kár érte, mivel emiatt be kellett iktatnunk egy extra kerékcserét, és ezzel elég sok időt vesztettem. A harmadik etapban, amikor már megtaláltuk a tempót, egész versenyképesek voltunk. Ez tönkretette a futam ritmusát, de remélhetőleg legközelebb megakadályozhatjuk, hogy újra megtörténjen."