Az idén sok energiát fektettek a Forma-1-es istállók abba, hogy minél gyorsabban el tudják végezni a kerékcseréket a futamokon, amivel több tizedmásodpercet, s ezzel akár pozíciókat is nyerhetnek. A szerelők rendszeres edzése mellett technikai újításokat is bevetettek, az élcsapatoknál már alaptartozék az elektronikus bokszutcai jelzőlámpa, a gumi felnijéhez rögzített kerékanya, az oldalsó autóemelő.
A Német Nagydíjon a McLaren új rekordot állított fel, Jenson Button autóján 2,31 másodperc alatt intézték el a kerekek lecserélését az egyik bokszkiállás során. A csapat sportigazgatója nem tagadja, ebből az értékből már nem lehet sokat lefaragni, viszont szeretné megvalósítani, hogy a szerelők ezentúl rendszeresen tartani tudják.
"A célunk a következő évre, hogy két másodperc alatt elintézzük a bokszkiállásainkat. Azt hittük, már az idén elérjük ezt, de (jövőre) képesek lehetünk rá" - nyilatkozta Sam Michael az Autosportnak. "Télen el akarjuk érni, hogy a két másodperces kiállások megszokottá váljanak, és ne csupán alkalmi eredményekké."
"Ehhez megfelelő személyzet és felszerelés kell. A következő évre változtatunk a technológián, de teljesen másképp fogunk felkészülni az első futamra is, mint idén."
2011-ben a Mercedes számított etalonnak a kerékcserék terén, 2012 elején pedig a Ferrari vette át tőlük a stafétabotot. Michael szerint azonban a Ferrari később nem javult, míg a Red Bull és a McLaren igen. "A Red Bull és mi öt-hat tizeddel gyorsabbak voltunk, mint bárki más. A Red Bull felzárkózott hozzánk az utolsó versenyeken, ez egyértelműen azért sikerült nekik, mert változtattak a módszereiken."
Michael kiemelte a McLaren szerelőgárdájának fejlődését, a csapat ugyanis az idény első futamain több alkalommal bakizott, amivel Lewis Hamilton és Jenson Button értékes másodperceket vesztett a bokszban.