Scuderia Toro Rosso's Spanish driver Carlos Sainz Jr is pushed back into his garage during the qualifying round for the Formula One Australian Grand Prix in Melbourne on March 14, 2015. AFP PHOTO / POOL / MARK DADSWELL
--IMAGE RESTRICTED TO EDITORIAL USE - STRICTLY NO COMMERCIAL USE-- / AFP / POOL / MARK DADSWELL
Vágólapra másolva!
A faenzai csapat visszatért a Ferrari erőforrásaihoz, de a váltás eredményeként meg kellett növelni az új autó tengelytávját. Másképp nem fért volna el a hibrid rendszer egyik egysége.
A Toro Rosso új autójának tervezését alapvetően befolyásolta a váltás a Ferrari-motorokra, amelynek következményeként a mérnököknek meg kellett növelniük a tengelytávot is. A Motorsport.com információi szerint ennek az az oka, hogy a motor hátulja és a váltó közé be kell építeniük egy távtartót, különben nem férne el a fékezési energiát hasznosító motorgenerátor egysége.
A csapat 2007 és 2013 közt már használta a Ferrari motorjait, de az előző két évben a Renault partnerei voltak. A tengelytáv növelése ellenére a Toro Rosso kitart a rövidebb orrkúp mellett, ellentétben például a Ferrari tavalyi megoldásával.
A Motorsport.com úgy tudja, a csapat a Milánóhoz közeli Bollate városában, február elején viszi töréstesztre az új autót, nem sokkal az első tesztnapok előtt.
A csapattal kapcsolatos hír még, hogy a Marca értesülése szerint egyik szponzoruk, a Cepsa hamarosan bejelentheti az együttműködés befejezését. A spanyol olajvállalat állítólag a Real Madrid szponzorálására kíván nagyobb összeget fordítani.
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!