Kiszállhat a Ferrari a Forma-1-ből
Az olasz motorgyártó nem adta le a nevezését a sportág következő érájára.
Az olasz motorgyártó nem adta le a nevezését a sportág következő érájára.
A márka elárulta, melyik jelenlegi istállót szerezte meg a projekthez.
Egy új, várhatóan megbízhatóbb motort szerelnek be neki tesztelés céljából a hétvégi versenyen.
A BMW-t egyelőre nem érdeklik az új motorszabályok.
Bár még nem járt ott, a címvédő méltatta a bikások motorgyárában zajló munkát.
Christian Horner azt is kizárta, hogy a Honda a korábbi formában visszatérjen hozzájuk.
Megtört a jég, a VW-csoport egyik márkája megerősítette a hónapok óta tartó pletykákat.
Hónapok óta tartó tárgyalássorozat után kiderült, hogy milyen erőforrások lesznek 2026-tól.
Az új befektető és motorszállító érkezése csak akkor válik hivatalossá, ha megegyezés születik az új motorszabályokban.
Ezt a Red Bull tanácsadója erősítette meg, aki hozzátette, a mostani pontelőny még nem elég.
Egy nyilvános dokumentum alapján szinte biztos, hogy a Volkswagen beszáll az F1-be.
Könnyítettek a csapatok pénzügyi helyzetén, és elhalasztották a pattogás szigorúbb ellenőrzését.
Az idei bukás ellenére nem tervezi a kilépését az F1-ből a német márka, ezt bizonygatják.
Már találkoztak is az érintett istálló vezetőjével, miután a McLarennel távol állnak az elképzeléseik az anyagi részletekről.
Az Alpine motorja önmagában jól muzsikál, csak a vibráció és az autó többi része többször kárt tett benne.
Összehasonlította a két erőforrást Bottas, és ezt találta az egyik fő különbségnek.
Jövő héten végleg zöld utat kaphat a projekt, az Audi ajánlatot tehet a McLarenre.
A japánok vezető mérnöke úgy véli, riválisaik is küszködnek, hogy utolérjék a tavalyi erőforrásukat.
A technikai támogatás a tervezettnél hosszabb ideig megmaradhat.
A McLarennél nem tartanak a beszállítójuknál 2021-ben felmerült problémák miatt.