A legjobb szakembereket keresi a Renault a Bob Bell szerint „kiéheztetett” enstone-i főhadiszállásra, de nem kapkodják el az új alkalmazottak leigazolását. Ennek ellenére máris egy igen rutinos mérnök csatlakozik az istállóhoz Chris Dyer személyében, aki a Haashoz igazoló Ajao Komatszu helyét veszi át, és a Renault vezető versenymérnöke lesz.
Dyer a ma már nem létező Arrows csapatnál kezdte F1-es pályafutását, majd 2003-ban és 2004-ben világbajnoki címet nyert Michael Schumacher versenymérnökeként a Ferrarinál. 2007-ben Kimi Räikkönent is hozzásegítette a végső győzelemhez, majd előléptették a Scuderiánál, és a mérnöki munka általános felügyeletével bízták meg. 2010-ben távozott, miután a nyakába varrták a szezonzárón elkövetett stratégiai fiaskót, amely miatt Fernando Alonso lecsúszott a bajnoki címről.
Az ausztrál mérnök 2012-től a BMW Motorsport főmérnöke volt a DTM-ben, de most a Renault-val folytatja a pályafutását. A francia autógyár csapatának bemutatóján Cyril Abiteboul, a Renault Sport Racing ügyvezetője elárulta, a jelenlegi 450 fős alkalmazotti létszámot 2017 végéig 650 főre szeretnék bővíteni. A korábbi négyszeres világbajnok Alain Prost figyelmeztetett, a csapatnak időre van szüksége.
„2016-ban lehetetlennek ígérkezik, hogy a legjobbakkal küzdjenek” – mondta a francia a Der Spiegelnek. „Semmi értelme hazudni erről. Nagyon nehéz évre kell felkészülnünk, főleg az elején” – jelentette ki. „Ez nyilvánvalóan egy hosszútávú projekt, amely normális esetben kilenc évig tart, de még az is lehet, hogy tovább.”
Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!