A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl
Vágólapra másolva!
Monzában taroltak az Ezüstnyilak, és esélyt sem adtak a Ferrarinak, de Toto Wolff tudja, hogy Szingapúrban nehezebb dolguk lesz. Nincsenek azonban előre leosztva a lapok.

Bár a Ferrari műszaki problémákkal és kiforratlan beállításokkal küzdött az Olasz Nagydíjon, a Mercedes fölényéhez nem fért kétség, és a konstruktőri pontverseny után Lewis Hamilton az egyéniben is az élre állt, az idén először. Az Ezüstnyilak sikere önbizalomra adhat okot nekik, azonban Toto Wolff szerint nem lehetnek biztosak a dolgukban.

Az új turbókorszak kezdete óta a Mercedesnek 2014-ben, 2015-ben és tavaly is gondjai voltak a magas hőmérsékletek közepette az autót megterhelő utcai pályán, tavalyelőtt annak ellenére is feltűnően lassúak voltak, hogy az autójuk a többi pályán simán legyőzte az ellenfeleket. Nico Rosberg tavaly sem nyert simán, ezért Wolff az idén is nehézségekre számít.

Hamilton simán nyert Monzában Forrás: MTI/AP/Luca Bruno

„Szingapúr a múltban nem volt a leginkább kedvező hely a számunkra, és tavaly hihetetlenül örültünk a győzelemnek, mert 2015-ben nagyon nehéz dolgunk volt – ismerte el. – Továbbra is úgy gondolom, hogy bizonyos jellegű pályák vagy fekszenek az autónak vagy nem, ezt az idén lehetett is látni. A lassú, kanyargós pályák inkább a Red Bullnak és a Ferrarinak jönnek jól.

Sebastian Vettel révén a Ferrari győzött Ausztráliában, Bahreinben, Monacóban és a Hungaroringen, a sivatagi pálya kivételével kifejezetten lassabb, technikásabb pályákon, de általában a többi helyszínen is odaértek a dobogós helyekre, és Spában úgy tűnt, hogy a tempós pályákon is van keresnivalójuk a Mercedes ellen. Wolff is úgy gondolja, hogy árnyalódhatnak az erőviszonyok.

Hamilton 2014-ben nyert utoljára Szingapúrban, de Vettel még a Red Bull színeiben akkor is megszorongatta, majd rá egy évre győzött is a Ferrarival Forrás: Daimler

„Nem hiszem, hogy a mintázatok megtörhetetlenek. Minden azon múlik, hogy megértsük az autót, és minél több kilométert teszünk bele, annál többet tanulunk meg róla. Mindazonáltal így is arra számítok, hogy nehezebb hétvégénk lesz, mint Monzában, Spában vagy Silverstone-ban, pont a jellegzetességek miatt.”

Wolff elismerte, még mindig dolgoznak a szimulációs modelljeik pontosításán az új autó miatt.

„Spában volt néhány nagyon jó szektorunk, de a nyers tempóból beáldoztunk egy keveset a versenytempó érdekében, ezért gyenge volt az alacsony leszorítóerejű teljesítményünk, a fékezés alatti stabilitás, ingatag volt az autó a kanyarcsúcsponton és a tapadás sem volt az igazi. Ezeket próbáltuk Monzára finomítani, és látható, hogy már alacsony tempónál sem voltak gondjaink.”

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!