Tavaly nyár óta folyik a találgatás arról, vajon mi lesz a Sahara Force India új csapatneve. Az alakulat számára egyre kényelmetlenebb az „India" kifejezés használata, ez ugyanis a marketingesek szerint elriasztja a globális megjelenésre vágyó nem indiai szponzorokat. Ráadásul a csapat bázisa Silverstone-ban található, túlnyomó részben brit munkaerőt alkalmaznak.
Bob Fernley csapatvezető-helyettes korábban azt mondta,
a Force One, vagy a Force One Racing neveken gondolkodnak, és még júliusban bejegyeztették ezeket a londoni cégbíróságon.
A sportágat irányító Liberty Media azonban jelezte, hogy nem támogatják az új elnevezést, mivel annak rövidítése a megtévesztésig hasonlít az F1-hez (Formula One), ami reklámjogi értelemben aggályos.
Az F1-es csapatok többségéhez hasonlóan a Force Indiának sincs névadó szponzora (a Sahara a társtulajdonos Subrata Roy Sahara nevéből ered), a legtöbb pénzt adó osztrák ásványvízkonszern, a BWT pedig nem szeretné a duplájára, triplájára növelni az éves támogatását.
Az elmúlt hetekben felröppent, hogy egy brit energiaital-gyártó,
a Rich Energy megvásárolná a csapatot a súlyos adósságokkal küzdő Vijay Mallyától,
ez alapján egyes brit sajtóorgánumok kész tényként kezelték, hogy az Ausztrál Nagydíj előtt Rich Energy Racingre keresztelik át az F1-es istállót. A vállalkozás vezetői azonban tagadják, hogy meg akarták venni a csapatot, az igazgatójuk szerint ő csak annyit mondott, hogy a Forma-1 „izgalmas terület lenne" számukra.
Az Auto, Motor und Sport Melbourne-ből arról számolt be, hogy a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) is bekeményített, érvelésével beállt a Liberty Media mögé.
Az FIA nem támogatja, hogy egy F1-es csapat szezon közben nevet változtasson. Ez ugyanis megtévesztheti a rajongókat,
azon kívül bonyodalmakat okozhatna a Forma-1 jogdíjbevételeinek elosztásánál, amit a konstruktőr-világbajnoki helyezések szerint számolnak el.