A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) a Spanyol Nagydíj előtt engedélyezte, hogy a csapatok a glóriára rögzítsék a tükröket, a barcelonai versenyhétvégén azonban a Ferrari volt az egyetlen, amely élt is a lehetőséggel. A maranellóiak nem csak a tükröt, hanem egy kiegészítő szárnyacskát is felerősítettek a fejvédőre. Ezt az FIA később egy újabb állásfoglalással megtiltotta, ezzel arra kényszerítve a Renault, hogy újragondolja a saját verzióját.
A Ferrari a tükör tartópillérére helyezte a szárnyacskát, amelyet egy vékony karosszériaelemmel a tükör külső részével is összekötött. A Renault megoldása ezzel szemben egy hosszú, a glóriához csatlakoztatott szárnyelemből állt, amelynek végén, annak alsó részéhez volt rögzítve maga a tükör.
Az enstone-iak Barcelonában készítettek is egy prototípust 3D-s nyomtatóval, élesben azonban nem vetették be.
És nem is fogják, a Ferrari tükrei által kiváltott szabálymódosítás ugyanis nem tenné lehetővé.
Csináltunk egy gyors prototípust, de az nem felelne meg az FIA technikai direktívájának, úgyhogy más megoldást keresünk
– nyilatkozta Nick Chester, a Renault kasztniért felelős technikai igazgatója. – Azért gyártottuk le a prototípust, hogy megnézzük, a versenyzők rendesen látnak-e a tükörben. Most más megközelítést kell választanunk."
Az FIA közölte a csapatokkal: a tükrök tartópilléreinek aerodinamikai szerepe elhanyagolható kell legyen, valamint az istállóknak bizonyítaniuk kell, hogy minden, a tartópillér szerepét betöltő elem „jelentőségteljes" részét képezi az egész szerkezetnek.
A technikai direktíva egyértelműsítette, hogy a tükör szárát oldalt, vagy alul kell a tükörhöz csatlakoztatni
– mondta Chester. – Ez egy kicsit trükkös, mert az ember mindig találni fog más szerepet is az autóra szerelhető alkatrészeknek. Valószínűtlen volt, hogy a szárnyak hosszabb ideig rajtuk maradhatnak."
Gary Anderson, a Jordan korábbi technikai igazgatója, jelenleg az Autosport szakértője szerint a tükrök glóriára szerelésének engedélyezésével borítékolhatóak voltak a szabályértelmezési viták. „Ahogyan a Ferrari esetében is láthattuk, minden elemet, amit a csapatok bevetnek, aerodinamikai szempontok szerint alakítanak ki, majd a tükör rögzítésének nevezik."
Anderson szerint, ha a rögzítés kifelé tereli a turbulens levegőt, azzal növeli a hűtő és légbeömlő-nyílások hatékonyságát. „Az aerodinamikailag elképzelhető legrosszabb forma a henger, a glória pedig ilyen alakú. Ennek nem az autó aerodinamikája, hanem a hűtése látja a legnagyobb kárát, mivel a versenyző látása miatt szinte a pilóta feje fölötti légbeömlővel egy magasságban van, a legjobban tehát azon a területen zavarja a légáramlatokat" – írja Anderson.
Több csapat is használ aerodinamikai elemeket a glórián,
a McLaren és a Toro Rosso azokkal igyekszik elterelni a levegőt a légbeömlő elől, míg más csapatok pusztán a fejvédő formáját próbálják velük aerodinamikailag minél hatékonyabbá tenni.