Csapatfőnöke, Christian Horner ódákat zengett arról, ezt hogyan csinálta. "Meleg volt és az utolsó két kanyarban hatalmas terhelést kapnak a gumik. Max ott ment pompásan, lassított kicsit, és behozta az elvesztett időt a pálya többi részén. Nagyon éretten vezetett – nyilatkozta a Sky Sports-nak. –
A bal hátsó abroncs hőmérsékletét alacsonyabb tartotta, mint a jobb hátsóét, pedig előbbi kapja szinte az összes terhelést.
Folyamatosan információkat kért és vigyázott a gumikra, ezért nem hólyagosodtak fel.
Ricciardo nem akar keseregni
A másik Red Bullt vezető Daniel Ricciardo azonban nem volt ilyen ügyes, hiába lépett fel a 2. helyre csapattársa mögé Räikkönen átmeneti megelőzésével a kerékcseréje után. Fokozatosan leszakadt Verstappentől, feltartotta a mögötte érkezőket, végül kénytelen volt másodjára is bemennie a boxba egy új szett gumiért.