Bár a rajt után elvesztette, Max Verstappen később visszaszerezte a 2. helyet a Szingapúri Nagydíjon, így a Red Bull újabb dobogós pozíciót ünnepelhetett az éjszakai versenyen. A holland pilóta már az időmérőn is meglepően jó tempóban autózott annak ellenére, hogy az egész hétvégén küszködött a dadogó, nehezen vezethető Renault motorral.
„Nagy kár volt elveszteni a helyemet Sebastian ellen, de padlógázzal mentünk, nem sokat tehettem – összegezte az 1. körben történt előzést a Sky Sportsnak. – Nagy hátrányban voltam a teljesítmény és a csúcssebesség terén. A csapat utána remek stratégiát dolgozott ki nekem, így visszaszereztük a 2. helyet” – mondta Verstappen.
A Red Bull a futamot megnyerő Lewis Hamilton ellen nem igazán tudott labdába rúgni, de Verstappen egyszer támadhatta Hamiltont, amikor a brit pilótát a lekörözött Romain Grosjean akadályozta. „Nem hiszem, hogy sportszerű volt, ahogy feltartották őt. Még ha lehetőségem is nyílt volna, a 10-es kanyarban nem lehet előzni. Nem akartam túl nagy kockázatot vállalni” – ismerte el.
Verstappen végig aggódott a motorja miatt, még csapatfőnöke, Christian Horner is rámutatott, mennyire rángatott az autó a bokszkiállás után a dadogó motor miatt.
„Erős meggyőződésem volt, hogy kibírja, de nagyon rossz volt vezetni. A Safety Car mögött üresbe váltott, majdnem meg kellett állnom, mert nem tudtam fokozatba kapcsolni. A bokszkiállás során sem tudtam, hogy mi folyik éppen. Nem tudtam rövideket váltani, nagyon pörgetnem kellett a motort. Nem ideális, de a 2. helyen célba értünk, úgyhogy jó így.”
A csapatfőnök kiemelte a stratégák munkáját, ami visszaadta Verstappennek az elvesztett 2. helyet, de méltatta a fiatal pilótát is, aki „az egész hétvégén kitaposott mindent az autóból.” Daniel Ricciardo 6. helyet érő szerepléséről annyit mondott, nem tudták megjátszani a mögévágásra épülő taktikát, később pedig már az előzés nem jött össze Kimi Räikkönen és Valtteri Bottas ellen.
Ricciardo párhuzamot vont az unalmas körözgetésbe fulladó Monacói Nagydíj és a Szingapúri Nagydíj között. Elismerte, jobb versenyt remélt, de az úgy alakult, ahogy várta.
„Szerettem volna keményebben megdolgozni ma a 4. helyért vagy valami jobb eredményért, de szerintem ugyanaz volt a helyzet, ami miatt Lewis panaszkodott Monacóban, miután nem szerezte meg a pole pozíciót. Utcai pályákon nagyon fontos az időmérő, és nem csak előzni, de követni is nagyon nehéz – mondta. – Amikor közel kerültem, a gumiknak annyi lett.”