Váratlanul távozott pozíciójából Norman Howell, az F1 kommunikációs igazgatója. Egyelőre nem tudni, hogy a 30 éve a száguldó cirkuszban dolgozó szakember lemondott posztjáról, vagy elküldték, mindenesetre utoljára december 6-án szerepelt a neve hivatalos sajtóközleményen. Távozásának tényére saját Linkedin-oldala alapján derült fény, ami azért érdekes, mert 2017. februári kinevezését nagy csinadrattával prezentálta az F1, most azonban még egy sajtóközleményre sem futotta a Liberty Mediától. Howellnek még Bernie Ecclestone adott először munkát a sportág vezetésében, 2003-ban a Formula One Management (FOM) médiaigazgatójává nevezték ki.
„Elhagyta a Forma-1-et azután, hogy a digitális és kommunikációs feladatokat látta el az átállás során Bernie Eccleston FOM-járól a jelenlegi tulajdonos Liberty Mediára” – áll Howell Linkedin-oldalán. A szakember közvetlenül Sean Bratchesnek, az F1 kereskedelmi igazgatójának felelt, utoljára pedig december 6-án, az F1 Esports Series 2018-as eredményeiről szóló sajtóközleményen szerepelt a neve, mint kommunikációs igazgató.
A Forbes kereste Howellt, de nem tudták elérni, így nem derültek ki a távozásának körülményei és annak oka sem. Az F1 furcsa módon nem adott ki sajtóközleményt, így az utódot sem nevezték meg.
A december 6. óta kiadott két sajtóközleményen Howell helyett egy kommunikációs ügynökség elérhetősége szerepel, mint médiakontakt. Teljesen más volt azonban a helyzet 2017 februárjában, kinevezését ugyanis kiemelt fontossággal kezelték.
Ahogy belevágunk a Forma-1 egy új és izgalmas fejezetébe, Norman gazdag tudást és szemléletmódot hoz az új vezetőségbe.
A világ motorsportmárkáinál szerzett kiterjedt tapasztalata az újságíróként és közösségimédia-specialistaként töltött idejével jól illeszkedik a céljainkhoz” – nyilatkozta akkor Sean Bratches.
Howell újságírói karrierjét a Sunday Timesnál kezdte, a 90-es években a McLaren kommunikációs vezetője lett, majd kinevezték az FIA kommunikációs igazgatójává. Felelős szerkesztőként a Red Bull azóta megszűnt bokszutcai lapjánál, a Red Bulletinnél is dolgozott,
az F1 vezetésébe pedig két évvel 2017-es kinevezése előtt, a digitális tartalmak főnökeként tért vissza.
Miután megkapta a kommunikációs igazgatói pozíciót, azt mondta, „örömmel vállalta el ezt a fontos feladatot” imádott sportágában, amikor az „új irányba fejlődik”. Két évvel később úgy tűnik, a Liberty elképzelései már nem egyeznek meg az övével, vagy csak új munkakörére koncentrál, Linkedin-oldala szerint ugyanis december óta a jelek szerint saját vállalata, az NHH Media szaktanácsadója. „Kisebb szünetet tartok, és elgondolkozom, mielőtt fejjel újra belevetem magam a kommunikáció izgalmas és mindig változó világába” – írta a Linkedinen.