Vágólapra másolva!
Max Verstappen a Red Bull által a szombati napra elvégzett beállításváltoztatásokat dicsérte, miután megszerezte a pole pozíciót a Brazil Nagydíjra, miközben csapattársa elismerte, hogy egyszerűen nem volt elég gyors.

Idei második pole pozícióját szerezte a Red Bull Racing és Max Verstappen azok után, hogy két versennyel ezelőtt elvették tőle az elsőséget a sárga zászlók figyelmen kívül hagyása miatt. Már a harmadik szabadedzésen is látszott, hogy Verstappenben benne van a pole lehetősége, egyedül ő tartotta a lépést Lewis Hamiltonnal, majd az időmérőn már a Ferrarik léptek elő a fő kihívóivá, de a Q3-ban nekik sem volt ellenszerük vele szemben.

„Szerintem egyszerűen csak nagyon összeállt az autó, az egész csomag nagyon jól működött – nyilatkozta a születésnapját éppen a mai napon ünneplő Christian Horner a Sky Sportsnak, aki a csapatrádióban azt mondta Verstappennek, hogy nem is adhatott volna ennél szebb ajándékot neki. – A pálya kissé trükkössé vált az edzés végén, nehéz volt gyorsulni, de sikerült kisajtolnia mindent az autóból, briliáns időmérőt teljesített. Jó autónk van, az utóbbi három versenyen harcban voltunk a pole-ért, ami igazán biztató" – értékelt a csapatfőnök.

Forma-1, Max Verstappen, Christian Horner, Alexander Albon, Brazil Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes, Brazil Nagydíj
Forma-1, Robert Kubica, Williams, Brazil Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull, Brazil Nagydíj
Forma-1, Sir Jackie Stewart, Brazil Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Brazil Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren, Brazil Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Ferrari, Brazil Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull, Brazil Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Toro Rosso, Brazil Nagydíj
Forma-1, Robert Kubica, Williams, Brazil Nagydíj
Forma-1, Robert Kubica, Williams, Brazil Nagydíj
Forma-1, Romain Grosjean, Haas, Brazil Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Ferrari, Brazil Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull, Brazil Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes, Brazil Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Ferrari, Brazil Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Brazil Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault, Brazil Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault, Brazil Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault, Brazil Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes, Brazil Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull, Brazil Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes, Brazil Nagydíj
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Hamilton, Leclerc, Mercedes, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Leclerc, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Vettel, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Max Verstappen, Red Bull, Albon
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Guillaume Rocqueling, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Kvjat, Toro Rosso
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Leclerc, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Leclerc, Ferrari, Vettel
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Leclerc, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Pérez, Racing Point
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Vettel, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Albon, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Bottas, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes, Vettel, Ferrari, Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Leclerc, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Ricciardo, Renault
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Rubens Barrichello
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Verstappen, Red Bull, Rubens Barrichello
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Christian Horner, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes, Bottas
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Leclerc, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Red Bull, szerelők
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Räikkönen, Alfa Romeo, Stroll, Racing Point
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Vettel, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Vettel, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes, Bottas
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Kubica, Williams
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Kvjat, Toro Rosso
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Verstappen, Red Bull

Horner kiemelte a Hondát is, amely egy olyan pályán győzte le az időmérőkön rendkívül erős Ferrarikat, amelyen a motorerőnek is nagy szerepe van. „Minden elismerés megilleti a Hondát, nagyszerű munkát végeznek, hivatalosan megvan a második pole pozíciójuk a hibrid érában. Ez egy kemény pálya a motorok szempontjából, magasan van a tengerszint felett, ha megnézzük, hol tartottak pár éve, akkor igazán meggyőző az erőfeszítésük."

Verstappen – aki a sajtótájékoztatón megjegyezte, ezt karrierje harmadik pole pozíciójaként tartja számon, mivel nála a Mexikóban elvett pole is számít – elárulta, hogy

a péntekről szombatra elvégzett beállításváltoztatások meghozták az eredményt, azoknak köszönhetően lett nagyon jó az autója az időmérőre.

„Változtattunk egy kicsit az autón péntekről szombatra, ami elég jól bevált, különösen az időmérőn kelt tőlük életre az autó.

Az utolsó kör elég jól sikerült, persze mindig van mit jobban csinálni, de végül elégnek bizonyult."

Forma-1, Max Verstappen, Christian Horner, Alexander Albon, Brazil Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes, Brazil Nagydíj
Forma-1, Robert Kubica, Williams, Brazil Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull, Brazil Nagydíj
Forma-1, Sir Jackie Stewart, Brazil Nagydíj
Forma-1, Lance Stroll, Racing Point, Brazil Nagydíj
Forma-1, Carlos Sainz, McLaren, Brazil Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Ferrari, Brazil Nagydíj
Forma-1, Alexander Albon, Red Bull, Brazil Nagydíj
Forma-1, Pierre Gasly, Toro Rosso, Brazil Nagydíj
Forma-1, Robert Kubica, Williams, Brazil Nagydíj
Forma-1, Robert Kubica, Williams, Brazil Nagydíj
Forma-1, Romain Grosjean, Haas, Brazil Nagydíj
Forma-1, Charles Leclerc, Ferrari, Brazil Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull, Brazil Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes, Brazil Nagydíj
Forma-1, Sebastian Vettel, Ferrari, Brazil Nagydíj
Forma-1, Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo Racing, Brazil Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault, Brazil Nagydíj
Forma-1, Daniel Ricciardo, Renault, Brazil Nagydíj
Forma-1, Nico Hülkenberg, Renault, Brazil Nagydíj
Forma-1, Lewis Hamilton, Mercedes, Brazil Nagydíj
Forma-1, Max Verstappen, Red Bull, Brazil Nagydíj
Forma-1, Valtteri Bottas, Mercedes, Brazil Nagydíj
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Hamilton, Leclerc, Mercedes, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Leclerc, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Vettel, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Max Verstappen, Red Bull, Albon
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, szombat, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Guillaume Rocqueling, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Kvjat, Toro Rosso
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Leclerc, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Leclerc, Ferrari, Vettel
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Leclerc, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Pérez, Racing Point
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Vettel, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Albon, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Bottas, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes, Vettel, Ferrari, Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Leclerc, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Ricciardo, Renault
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Rubens Barrichello
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Max Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Verstappen, Red Bull, Rubens Barrichello
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Christian Horner, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes, Bottas
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Leclerc, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Red Bull, szerelők
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Räikkönen, Alfa Romeo, Stroll, Racing Point
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Vettel, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Vettel, Ferrari
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Hamilton, Mercedes, Bottas
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Kubica, Williams
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Kvjat, Toro Rosso
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Verstappen, Red Bull
Forma-1, Brazil Nagydíj, időmérő, Verstappen, Red Bull

A Verstappentől egy ilyen rövid körön is 4 tizedet kapó, csupán a hatodik helyet megszerző Alex Albonnak felvetették, hogy először versenyez Interlagosban, aminek tükrében nem rossz az eredménye,

ő azonban nem akart ezzel takarózni és elismerte, hogy egyszerűen nem volt elég gyors.

„Nem szeretem kifogásként használni ezt. Rendben volt az időmérő azok után, hogy a második és a harmadik szabadedzésen is küszködtem, sikerült felvennem a ritmust,

A harmadik szabadedzés után pozitív fordulat volt az időmérő, de egy kicsit többet akartam. A második körömben is volt egy kis megcsúszásom a kettes kanyarban. Nagyon kis finomságok számítanak ezen a pályán, mert egyik kanyarból következik a másik, így ha egyet elrontasz, akkor négy-öt megy a kukába. Szórakoztató, nincs sok ilyen pálya, élvezek rajta vezetni, csak egy kicsit szerettem volna gyorsabb lenni rajta."

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!