„Nem kezdtünk jól az első szabadedzésen, gondunk volt a gázpedállal és tulajdonképpen erőt veszítettem, úgyhogy alapjáraton próbáltam visszamenni a bokszba. Ezután pár állítással sikerült helyrehoznom a dolgot, visszatértem a bokszba, majd újra kimentem és újabb problémába ütköztem, úgyhogy nagy volt az összevisszaság. Az edzés végén sikerült néhány kört megtennem, de nem voltak valami jók" – ismerte be Hamilton.
A második szabadedzésen aztán közelebb kerültek a Ferrarikhoz a Mercedesek, részben annak köszönhetően, hogy ekkorra ők is feltették a lágy Pirelliket,
Leclerc azonban így is nyolc, illetve kilenc tizedet adott nekik. „Elég sokat változtattunk a beállításokon, sokkal jobb érzés lett vezetni az autót, de még van min dolgoznunk – mondta Hamilton. –
Nem tudom, mik a valós különbségek, nyilvánvaló, hogy a Ferrarik gyorsak, az ötös kanyar felé vezető egyenesben közel egy másodperccel gyorsabbak nálunk.
Ez elég meggyőző, ugyanakkor versenyben vagyunk, ami jó dolog. Eléggé nagy az előnyük az első szektorban, a másodikban szerintem visszahozunk valamennyit, az utolsó pedig meglehetősen kiegyenlített."