A McLaren és az Alpha Tauri bemutatója után a jövő héten újabb két leleplezés várható: az Alfa Romeo már korábban nyilvánosságra hozta, hogy a C41-es kódjelű autót 2021. február 22-én mutatják meg a nagyközönségnek egy varsói rendezvényen, és pénteken a Red Bull is közölte, hogy 2021. február 23-án a közösségi média segítségével prezentálják az RB16B-t.
Az igazi dömping március első hetében kezdődik majd előtte viszont a Ferrari sem maradhat ki a sorból, a maranellói istálló ugyan csak március 10-én áll elő az SF21-ként nevezett új autóval, de február 26-án, pénteken 14 órától az sf21.ferrari.com címen, valamint a Ferrari Facebook-oldalán és YouTube-csatornáján online csapatbemutatót tartanak Charles Leclerc és Carlos Sainz részvételével.
Az F1 jogtulajdonosa azt is közölte, hogy a sokak által kedvelt, de az előző szezonok eseményeit eddig önkényesen bemutató „Drive to Survive” című Netflix-sorozat újabb évadát 2021. március 19-től lehet megnézni a streaming szolgáltató kínálatában, vagyis a sorozat pont kitöltheti a tesztelés és a 2021. március 26-án kezdődő idénynyitó hétvége közti napokat.
A bejelentések hullámából a csapatok sem maradhattak ki: új szponzor csatlakozott a Red Bullhoz (Interprotección), a Williams megtartott egyet (Financial Times) és a legfrissebb pletykák szerint a BWT hozzájuk sem csatlakozik, mert másik főszponzor-jelöltjük van. A Replay farmermárka logója az Aston Martin autójára kerül fel, a termékeik pedig Sebastian Vettelre és Lance Strollra.
Miközben a marketingosztályoknál nagyüzem van, a Haas elvégezte az üléspróbát a botrányairól ismert Nyikita Mazepin számára is (sokaknak szemet szúrt, hogy egykori, GP3-as overallját viselte, de ennek nincs különösebb jelentősége) és az amerikai istálló azt is bejelentette, hogy Pietro Fittipaldi a csapat tartalékpilótája marad a 2021-es szezon során.
Indul a munka Monacóban is: a jövő hét során elkezdődik a pálya építése a májusban esedékes Monacói Nagydíjra, a helyszínnek 2021. április 23-ra kell elkészülnie, ekkor rendezik a Historic Grand Prix-t, amelyen Jean Alesi és René Arnoux is rajthoz áll egy-egy 1974-es Ferrari 312B3-mal, és kisebb meglepetésre az F1 korábbi fenegyereke, Pastor Maldonado is benevezett egy 1937-es Maserati 4CM-mel.