Sainz nemcsak ezzel küszködött, hanem úgy általánosságban véve az autójával is, különösen esőben.
A spanyol versenyző elmondta, nem is tudta, hogy mire számítson, mivel még soha nem vezette esőgumikon a Ferrarit, ezért valamennyire tesztnek fogta fel a versenyt.
Mint kiderült, kicsúszásai is ennek voltak köszönhetőek. „Mindent figyelembe véve az ötödik hely jó eredmény nekem, különösen azt tekintve, hogy a tizenegyedik helyről rajtoltam – értékelt a verseny után. – Először vezettem esőben az autót, úgyhogy sok mindent fel kellett fedeznem. Ezúttal úgy döntöttem, hogy kockázatot vállalok, miután Bahreinben azt mondtam, hogy könnyedebbre veszem, de az esőben úgy voltam vele, hogy most mindent beleadok. Előbbre is léptem néhány helyet, utána viszont egy kicsit elkezdtem küszködni.
Többféle fékegyensúlyt próbáltam ki, próbáltam megtalálni a megfelelőt minden kanyarra és ugyanezt próbáltam a fékpedál érzetével is és emiatt néhány kanyart elrontottam, ami elég nagy időveszteséget jelentett.
De legalább elég gyors voltam ahhoz, hogy visszajöjjek, úgyhogy hibáztam, de közben nyomtam is. Jól szórakoztam, élveztem, de közben frusztráló is volt."