Miután a Liberty Media 2017 januárjában átvette a Forma-1 irányítását, lépésenként elkezdte átformálni a sportágat. Az egyik, Bernie Ecclestone idejében igencsak elhanyagolt terület a marketing volt, az F1 sok fronton kissé mintha a kőkorban ragadt volna. Többek között ennek javítására és a szurkolók felé történő nyitásra hozta a sportágba az egyébént maga is motorsport-őrült Ellie Normant a Liberty 2017 júniusában, az elmúlt közel öt évben pedig látványos változások mentek végbe.
„Az elmúlt öt évben Ellie vezetésével a marketingcsapat élén újrabrandeltük a Forma-1-et és modernizáltuk a megközelítését a szurkolók bevonásához, ami a szurkolótáborunk nagy növekedéséhez vezetett világszerte” – köszönte meg Norman munkáját Stefano Domenicali, az F1 elnök-vezérigazgatója.
„Ez idő alatt az F1 globális márkává vált a közösségi médiában, a digitális tartalmak terén és a partneri együttműködésekben, az F1 TV-feliratkozásokkal és prémium vendéglátóipari szolgáltatásaival robousztus, közvetlenül a fogyasztókat megszólító üzletágat épített ki, és létrehozott egy szurkolói adatbázist és vásárlói kapcsolatokat menedzselő programot, hogy a szurkolóra mint értékre koncentráljon. Meg szeretnék köszönni Ellie-nek mindent, amit tett, és minden jót kívánok neki élete következő, izgalmas fejezetéhez."
Norman Domencialinak és elődjének, Chase Carey-nek is köszönetet mondott „Teljesítettem a céljaimat a Forma-1-ben, itt az ideje a következő kihívásnak. Megtiszteltetés és nagy kiváltság volt részese lenni annak a vezetésnek, amely átformálja ezt a világszínvonalú, egyedülálló sportágat azzá a modern sport- és szórakoztató vállalattá, ami ma. Élveztem a kihívást, amit a csapat és az üzlet nulláról történő felépítése jelentett" – búcsúzott, azt viszont nem árulta el, hogy mi az a bizonyos következő kihívás.