Miután még az első kiállások előtt megelőzte Sergio Pérezt, majd később Charles Leclerc kiesett előle, Max Verstappen végtelenül sima győzelmet aratott az Azeri Nagydíjon. A holland pilótát többször is vissza kellett fogni, és mérnöke lassításra intette, feltehetően azért, mert féltek, hogy a tavalyi évhez hasonlóan esetleg defektet kap, de ez végül vele és mással sem történt meg.
Azonban nem ez volt az egyetlen dolog, amitől a Red Bullnál tarthattak. Miután a testvércsapat, az Alpha Tauri autóját vezető Cunoda Jukinak elromlott a DRS-e, Verstappent megkérték, hogy ő se használja többet az állítható hátsó szárnyat, amivel már Barcelonában is gondok voltak. A cél felé közeledve pedig Verstappen panaszkodott, ám könnyen lehet, hogy valójában semmilyen problémája nem volt.
Az utolsó előtti körben mindenkit megzavart a trükkjével
Az 50. körben Verstappen valóban minden addiginál gyorsabb első szektorral nyitott, majd a másodikban szintén javított saját magához képest, az utolsóban viszont nem, aminek következtében 4 ezreddel elmaradt csapattársa leggyorsabb körétől. A kör végén mérnöke, Gianpiero Lambiase annyit mondott neki, hogy „hozd haza”, mire a pilóta megnyugtatta, hogy az utolsó kört lazára veszi. Ez így is lett, hiszen akkor több mint másfél másodperccel elmaradt korábbi önmagától.
A Red Bull egyébként nem futott tökéletes versenyt, és könnyen lehet, hogy ez sokba került volna, ha Leclerc autója nem füstöl el.
A bikások tőlük szokatlan módon nem voltak csúcsformában a kerékcseréknél, különösen Pérez első kiállása sikerült lassan. Marko elárulta, igyekeznek feltárni a hibák okait.
„Valamiért egyik bokszkiállás sem volt tökéletes – jelentette ki. – Szerencsére a verseny során ez nem számított. Mindent lefilmezünk, és a csapatmenedzserünk, Jonathan Wheatley már a futam alatt elrendelte, hogy mely részleteket akarja kivizsgálni.”